Waarschuwing bij opslaan form als de laatste datum later dan 30 dagen is

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbakker71

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2012
Hallo

Hoe krijg ik een waarschuwing bericht als de laatste datum later dan 30 dagen is. Ik heb meerdere invoerdingen voor datums en nu wil ik dat hij het maximum neemt en als hij later is dan 30 dagen van de datum van nu dat hij het berichtje geeft "this disposal is not good" en ik wil dat het pas komt als je hem opslaat

Bey Martijn

Zie je ander vraag.
Eerst een gegdegen gegevenstructuur opzetten, daarna je formulieren en rapporten, tenslotte de toeters en bellen.

Ik raad je in ieder geval aan om je eerst eens meer in MS Access te verdiepen, heb het gevoel dat je nu geen flauw idee hebt van wat je zou moeten doen.

Tardis

Je kunt je tijd inderdaad beter besteden aan het goed inrichten van de database, dan nieuwe vragen te stellen waar je (ook van mij) dezelfde antwoorden op gaat krijgen. Want je structuur deugt in mijn ogen niet. In je andere topic heb je het over mooie formulieren die precies goed zijn. Niet dus: eerst zorgen dat je structuur en je tabellen kloppen, en dan pas formulieren gaan ontwikkelen. Terug naar de tekentafel dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan