• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarschuwing laten zien als meetpunt bereikt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
240
Hallo allemaal,

Ik heb 40 rijen met elk twee data Bijv start op 1-8-2008 en eindigt op 1-9-2008. Binnen deze tijd moeten per rij een aantal zaken worden uitgevoerd. Bijv. na 10% van de tijd moet zaak A worden uitgevoerd, na 30% van de tijd moet Zaak B worden uitgevoerd enz totdat de eiddatum is bereikt. Wat ik nu wil, is een waarschuwingssysteempje, die je meld wanneer er iets moet gebeuren. Dit mag met een knipperende cel, een messagebox met wat tekst of nog mooier, in een overzichtje waarin van alle nog niet afgeronde zaken worden neergezet zodat je in een oogopslag kan zien welke werken er gestart moeten worden. Hoe maak ik zoiets? Weet iemand raad?

Alvast Bedankt

Groeten Harry
 
Beste HarryBee ;)

Heb jezelf al iets in elkaar gestoken, laat het bestandje dan eens zien ?

Groetjes Danny. :thumb:
 
Zou ongeveer iets als dit een optie kunnen zijn?
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xls
    16 KB · Weergaven: 47
Zou ongeveer iets als dit een optie kunnen zijn?

Hoi Brants,

Het heeft even geduurd, maar ik heb wel wat aan jouw voorbeeld. Het enige waar ik nu nog mee zit is dat het percentages moeten zijn van werktijd. Dus 5 werkdagen van (om het makkelijk te maken) 10 uur.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groeten Harry:thumb:
 
Ik zou het zo aanpakken als in bijlage. Ik werk op basis van aantal werkdagen tussen 2 datums.

Wigi
 

Bijlagen

  • overzicht stappen.xls
    36 KB · Weergaven: 50
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan