kimkimkimmetje
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 sep 2010
Vanmiddag deed ik mn laptop aan en toen had ik ineens last van relevant knowledge die half mijn beeld in beslag nam ik heb toen via google gezocht en kwam erachter dat het spyware was en heb dat toen verwijderd met revo uninstaler..
Vanavond deed ik mijn laptop aan en kreeg ik ineens een melding,
een waarschuwing van mijn AVG dat er een virus is gevonden.. iets met roaming ofzo.
Ik heb hem in quarantine gezet.. ik ging kijken bij quarantine en ik kreeg me daar een lange lijst, allemaal waarschuwingen van roaming en 1 infectie van een trojaanse paard generic 11.ERY Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet
Ik kreeg vandaag pas een melding en ik zag dat de eerste waarschuwing al een jaar geleden was gevonden..
De laptop heb ik overgenomen van mijn moeder nog geen halfjaar geleden, dus toen moest hij er al op staan..
Ook als ik via google naar een site probeer te gaan kom ik op hele verkeerde sites uit, soms ook alleen een reclame blok snap er niks van dit heb ik pas sinds vandaag.
Misschien iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken ?
Hier een printscreen van mijn quarantine ( wat er ong. allemaal instaat )

Ik hoop dat iemand mij ermee helpen kan,
Alvast bedankt! Gr Kim.
Vanavond deed ik mijn laptop aan en kreeg ik ineens een melding,
een waarschuwing van mijn AVG dat er een virus is gevonden.. iets met roaming ofzo.
Ik heb hem in quarantine gezet.. ik ging kijken bij quarantine en ik kreeg me daar een lange lijst, allemaal waarschuwingen van roaming en 1 infectie van een trojaanse paard generic 11.ERY Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet
Ik kreeg vandaag pas een melding en ik zag dat de eerste waarschuwing al een jaar geleden was gevonden..
De laptop heb ik overgenomen van mijn moeder nog geen halfjaar geleden, dus toen moest hij er al op staan..
Ook als ik via google naar een site probeer te gaan kom ik op hele verkeerde sites uit, soms ook alleen een reclame blok snap er niks van dit heb ik pas sinds vandaag.
Misschien iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken ?
Hier een printscreen van mijn quarantine ( wat er ong. allemaal instaat )

Ik hoop dat iemand mij ermee helpen kan,
Alvast bedankt! Gr Kim.
Laatst bewerkt: