waarschuwingslamp blijft branden en wordt oranje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hey iedereen,
Ik heb een vraagje. Ik zit met een probleem met mijn canon mg 3255 printer. Het waarschuwingslampje blijft oranje branden en printer print niets uit.
volgens de meeste bronnen die ik heb geraadpleegd knippert het waarschuwingslampje maar blijft niet branden maar knipperen. Die van mij blijft gewoon branden. Kan iemand mij verder helpen.
Groeten Aquino en alvast bedankt voor de hulp

Wat vertelt de op je machine staande online handleiding je over het oranje lampje?

Die is er op de een of andere reden niet. Maar uit de documentatie op internet zou het iets technisch zijn

Installatie CD'tje van Canon erin doen en de online handleiding installeren, dan ben je er zo uit.

Dan resten je twee opties :

je download de handleiding bij Canon of je belt morgen even de helpdesk van Canon.

Hmm, op de supportsite staat alleen iets over knipperende oranje lampjes of in combi met knipperende groene.
Wordt je ook niet veel wijzer van.

Heb je al geprobeerd de printer te resetten?

Die had ik ook al gezien, maar hier niet gelinkt omdat de ene een snelstartinstructie is en de ander een installatiehandleiding. TS heeft niet zoveel aan deze 2.

Die handleidingen heb ik ook gevonden de Jean maar daar staat niets over in buiten dat het een technische fout is Kan ook nergens vinden hoe de printer moet resetten weet wel dat dat meestal toescombinatie op de printer zelf is

Houd het simpel, pak de telefoon en bel Canon en 5 minuten later ben je eruit.
Heb je daar geen trek in, download dan de volledige software voor jouw printer vanaf de site van Canon, dan krijg je er gelijk de (uitgebreide) handleiding bij en daar staat vast wel iets over een blijvend brandend lampje.

Er staat helemaal niets in de handleiding over een oranje led wat blijft branden, alleen codes en aantal knipperingen van de oranje, groene of beide leds.

TS. zelf de cartridges bijgevuld of een niet Canon erin gedaan?

Tja, los van het feit dat wij het leuk vinden om mensen te helpen hier op de Helpmij, zou ik toch allang even de telefoon hebben gepakt en Canon gebeld.

Ik wel, maar dan bij Canon Nederland............ Klik

Daarnaast : het feit dat een inktcartridge compatibel zou moeten zijn wil nog lang niet altijd zeggen dat ze dat ook overal en altijd zijn. Aan de andere kant zou het zonde zijn om een dure originele te gaan kopen, zonder 100% zeker te weten dat dat de oorzaak is.

Waarom bel je niet gewoon even met Canon, dan weet je zo wat dat lampje precies betekent?

Laatst bewerkt:
Denk dat het gewoon aan die cartridge ligt, heb zelf een Canon en koop gewoon origineel die in prijs best meevallen, een andere printer was meestal goedkoper maar bij deze niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan