• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarschuwingsscherm openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

toverkamp

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt waar men bepaalde gegevens moet invoeren. Als je in dit formulier het filiaalnummer invoert komen de kassanummers automatisch tevoorschijn in een combobox. Wanneer je dan een kassanummer hebt gekozen komt in een textbox automatisch het ID nummer tevoorschijn (dit is een uniek nummer voor een kassa).
Nu zou ik graag een MsgBox tevoorschijn willen laten komen dat laat zien of dit ID-nummer in- of uit de garantie is. Ik heb in een werkblad al wel voor elkaar dat je kunt zien of het in- of uit de garantie is, maar ik zou het graag in een "waarschuwingsschermpje" tevoorschijn zien komen.

Hoe kun je zo'n msgBox maken?
Dus als je het kassanummer hebt gekozen moet het schermpje tevoorschijn komen. Deze moet dan uit kolom AH van werkblad "idnummers" halen: In garantie of uit garantie.

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan