• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarshuwing bij openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op die waarschuwing dat toch op, dat er een mogelijke indringer is. Of heeft gewoon weg op fouten in Excel ?
Lode

Ik heb het lezen en vind niet waar ik GEMIDDELD kan aanvinke. Ik gebruik Office 2007. In het vertrouwenscentrum zie ik het niet. En bij Macro's zelf ook niet. Extra, Macro is er niet in Office2007. En als ik dan naar BEELD, Macro's ga zie ik geen mogelijkheid om beveiliging. Ook niet via Office knop en Excel opties, want dan kom ik terug waar ik dat vierde item reeds aangevinkt heb. Is dit wellicht voldoende.
Lode

Die ik eerder aangaf in de Office knop en Excel opties is voldoende.

Excel kijkt gewoon wie het laatst het document geopend heeft, dat is dan de 'eigenaar' van de macro.
Als dit niet overeenkomt met jou dan geeft hij een waarschuwing dat er een macro in het bestand zit, maar als jij deze macro gemaakt hebt en je weet zeker dat er niemand is aangekomen dan is er geen reden om bezorgd te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan