WAB bestand inlezen in access of ergens anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
ik heb een programma Adresbeheer van Easycomputing ( dit draaide onder Xp prima ) en de bestanden daarin kun je wegschrijven als wab bestand.
Dit heb ik gedaan en nadat ik windows 7 heb geinstalleerd wilde ik de backup terugzetten en weer verder gaan met Easycomputing Adresbeheer.

Het programma installeert en werkt maar als ik de wab bestanden wil terug plaatsen dan geeft het programma een foutmelding dat de organizer niet meer werkt en dus rest niets anders dan afsluiten.

Weet er iemand of ik deze wab bestanden kan inlezen in Acces of heeft iemand een suggestie voor een programma wat wel zou moeten werken.
Het wab bestand is een ledenlijst en die wil ik niet kwijt.

WAB bestanden zijn (normaal gesproken) Windows Adress Book bestanden. Die kunnen geopend worden in XP met het programma wab.exe (=Adresboek) en Outlook Express geeft 'opdrachten' aan wab.exe als je via het Adresboek een geadresseerde wilt kiezen.

Ik ken je adresbeheer programma niet, maar het zou kunnen zijn dat die (net als Outlook Express) 'opdrachten' geeft aan wab.exe onder XP voor het updaten/uitlezen etc. van de adressen. Als dit klopt dan werkt het onder Windows 7 niet omdat wab.exe daar niet is geïnstalleerd...

Dit is mijn speculatie; je kunt je vraag beter aan de software-leverancier van je pakket stellen, denk ik.

Tijs.

Ik ga contac t opnemen met easycomputing hierover en sluit dus deze topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan