wab

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Een kennis van mij wil haar adresboek overzetten naar een andere computer. Door in zoeken wab te plaatsen en in C te zoeken, komt er een reeks bestanden naar voren waarbij een aantal adresboektoepassingen van 45kb. Maar niet hét adresboek van b.v. 200kb. Hoe kan dat? ER staat een adresboek in OE. Dus die moet te vinden zijn. Ook verborgen bestanden staat aangevinkt.

sgrav000

Je kan in outlook toch je adresboek exporteren? Deze maakt er een wab file van. Ik zou dat op die manier doen.

Dank Trustno1 voor jouw reactie. Het is niet mogelijk een wab bestand te exporteren met exporteren in OE. Wel een tekstbestand met door komma's gescheiden waarden. Dat zullen we dan ook zeker doen. Maar dat is niet mijn probleem. Waar is het adresboek wab dat er moet zijn (adresboek gewoon gevuld)? Ik vraag dit omdat ik dit al een paar maal eerder ben tegengekomen. (Ik heb Zoeken in onderliggende en verborgen bestanden aangezet).

sgrav000

In outlook express is het wel mogelijk een je adresboek te exporteren. Ga naar adresboek - bestand - exporteren - adresboek (wab).
Hierna kan je de locatie en bestandsnaam hiervan opgeven.

Dank voor reacties. Via exporteren in adresboek zaak opgelost.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan