Wachten na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1.524
'n Aantal maanden geleden heb ik over dit probleem al een bericht geplaatst. Inmiddels
wordt Vista wat meer gebruikt, zijn er meer problemen (en dus oplossingen) bekend en
is het probleem nu wellicht wel op te lossen. Ik hoop dan ook dat het geen probleem is
dat ik een tweede topic heb geopend, voor dezelfde vraag.

Mijn computer met Windows Vista Home Premium start vlot op, niets te klagen.
Na het inloggen springt de sidebar-achtergrond er meteen in, maar geen gadgets.
Ongeveer een minuutje later gaat het scherm een paar milliseconden op zwart, en dan
pas springen de gadgets erin en wordt de computer verbonden met het netwerk.

Ik had de indruk dat het te maken had met McAfee, dus ik heb zojuist McAffee tot op
het bod verwijderd. Eerst via het Configuratiescherm, vervolgens met de Cleanup-tool
en tot slot de computer bespeurd op bestanden met McAfee in de naam, en deze verwijderd.

Het probleem bestaat dus nog steeds, wat zou het kunnen zijn? Waarom kan ik niet
gelijk het internet op? Waarom zie ik niet meteen mijn gadgets? Wat doet Windows waar
ik niets van afweet?
 
'n Aantal maanden geleden heb ik over dit probleem al een bericht geplaatst. Inmiddels
wordt Vista wat meer gebruikt, zijn er meer problemen (en dus oplossingen) bekend en
is het probleem nu wellicht wel op te lossen. Ik hoop dan ook dat het geen probleem is
dat ik een tweede topic heb geopend, voor dezelfde vraag....

Dit is niet echt een probleem.
Vista is altijd trager dan XP dus heeft het meer tijd nodig om op te starten.

Een manier om vista sneller te starten is om div. programma's uit te zetten die bij het opstarten toch niet nodig zijn.

Ga naar: Start > Uitvoeren/Run(als dit niet bij start staat probeer dan "Windows-toets+R")
Typ in: msconfig
Ga naar: Tablad Opstarten en vink daar programma's uit zoals: Nero Check, Bittorrent etc.


Mvg
 
Bedankt voor je reactie. Gelukkig heb ik een schone computer en zijn het dus geen
programma's die in de weg liggen. Het is dan ook al sinds direct na de installatie.

Toch denk ik dat de computer met iets anders bezig is wat te voorkomen valt door een
instelling... Want op andere Vista computers is dit probleem er niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan