verhoog
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2001
Ik ben momenteel bezig met een wachtruimte simulatie in een ziekenhuis. Het volgende is het geval. Vanwege een verbouwing zal er minder wachtruimte beschikbaar komen. Patienten zullen dan ook alvast in de onderzoekskamer gaan wachten op de arts. Echter, wij willen onderzoeken of er op basis van het aanbod van patienten en het aantal beschikbare kamers toch patienten zullen zijn die in de wachtruimte plaats moeten nemen, totdat er een kamer beschikbaar komt.
Hiervoor heb ik een model opgesteld (zie bijlage). Op dit moment heb ik de tabel die aangeeft waar de patienten zich op een bepaald tijdstip bevinden, handmatig gevuld. Ik ben nu op zoek naar een stuk code die dit automatisch voor mij doet. Ik wil namelijk voor verschillende poliklinieken en verschillende tijdstippen deze simulatie gaan uitvoeren. Meer info staat in de bijlage.
.
.
Hiervoor heb ik een model opgesteld (zie bijlage). Op dit moment heb ik de tabel die aangeeft waar de patienten zich op een bepaald tijdstip bevinden, handmatig gevuld. Ik ben nu op zoek naar een stuk code die dit automatisch voor mij doet. Ik wil namelijk voor verschillende poliklinieken en verschillende tijdstippen deze simulatie gaan uitvoeren. Meer info staat in de bijlage.
.
.