• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wachtwoord beveiliging per blad in een map?

Status
Niet open voor verdere reacties.

romian

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Beste mensen, Kan ik de bladen in een excelmap ook afzonderlijk met een wachtwoord beveiligen met het doel dat in die map dan 1 blad vrij toegangkelijk wordt?
Alvast bedankt voor de moeite ! Romian

Warm bakkertje, dat is goed nieuws voor mij maar... je begrijpt denk ik al wat
mijn volgende vraag is.. HOE DOE IK DAT (ik gebruik Office/Excel 2010).

Beste Romain,

dan antwoord ik even voor warm bakkertje (sorry Rudi, maar ik kon het niet laten)

je begrijpt denk ik al wat de volgende vraag is :D

heb je een voorbeeldbestandje, ontdaan van gevoelige info, met wat je nu al hebt?

zo ja, plaats dat dan even.

zo nee, maak dan eerst even zo'n bestandje.

dan kan er ook veel gerichter gekeken worden naar een oplossing.

Hallo Rudi/Oeldere,
Bij gaande een voorbeeldje in de vorm van een met wachtwoord (1234) beveiligde map.
Het geheel is vele malen groter met meer bladen die onderling vele gegevens uitwisselen
met behulp van FUNCTIES en macro,s. Alleen het eerste blad wordt, door de andere bladen, geraadpleegd voor naam en geb.datum enz.enz. maar daar komt verder niets IN van andere bladen.
Dit eerste blad ( in voorbeeld "BOX") wil ik nu gaan gebruiken (als stam gegeven) voor ander dokumenten en moet benaderbaar zijn om andere documenten te "voeden", zonder
dat hiervoor een wachtwoord moet worden ingevuld; bovendien, betreffende wachrwoord moet geheim blijven.
Hoop duidelijk geweest te zijn. Alvast bedankt voor de moeite ROMIANBekijk bijlage forumProef.xlsx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan