wachtwoord bij internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritchie

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
ik heb op mijn nieuwe pc ( medion P4 3,06 ghz windows xp home ) een adsl verbinding met planet ( comfort)
nu heb ik verschillende gebruikers aangemaakt (4)
en geprobeerd bij alle vier verbinding met internet te maken.
bij de 1ste was het geen probleem , bij de 2de waar ik precies hetzelfde deed ging het ook maar blijft de verbinding elke keer om een wachtwoord vragen en bij de 3e en de 4e gebruiker doet hij helemaal geen verbinding maken ondanks dat de instellingen precies hetzelfde zijn als bij de eerste gebruiker waar bij het wel lukt.

iemand enig idee waarom ik geen verbinding krijg en waarom mijn wachtwoord niet wordt onthouden.......

Alvast bedankt ritchie

Hoi Ritchie,

Wat bedoel je met "verschillende gebruikers"?

Bedoel je vier verschillende e-mailboxen, met de daarbijbehorende gebruikersnamen?

Groeten,

Hoi Ritchie,

Ik heb ook Comfort van Planet maar ik kan alleen mailboxen aanmaken met nieuwe gebruikersnamen, maar daar kun je niet mee inloggen!

Groeten,

als ik als ik nu als gebruiker A in log op internet dan lukt dit maar als ik mezelf afmeld en ik log als gebruiker B in dan krijg ik geen connectie. Maak ik nu de connectie opnieuw aan dan lukt het als gebruiker B op internet te komen maar meld ikmij af en probeer ik het weer als gebruiker A dan lukt het weer niet.

Er staan dan 2 internet verbindingen bij de eigenschappen van internet explorer en bij allebei staat dan conn Ints1.

Ik heb gescand op virussen met Norton 2004 en het programma Stinger van Mcafee en de pc door zocht met Ad aware op spyware maar deze gaven geen verontruste meldingen.

Kun je met adsl-standard van planet met windows XP misschien maar met 1 account verbinding krijgen ???????

Sorry ik heb nog even gekeken maar ik heb de standard verbinding

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan