Wachtwoord bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Heel stom.. Dat weet ik.. Maar gezien de kennis die hier rondhangt, durf ik de vraag te stellen.

Ik heb paar weken geleden 'ergens' een wachtwoord zitten invullen. Dit wachtwoord wordt gevraagd tijdens het opstarten van je pc. Je ziet de F2 melding voor de bios (hier is het niet gebeurd - ook niet uit te zetten) en daarna verschijnt een klein blauw scherm waar ik het wachtwoord moet invullen. Dit wachtwoord vul ik dan in en daarna loopt het systeem door (dus niet bij het aanmeldscherm!!!).

Of ik dit nu ergens in win 7 gedaan heb of een proggie voor gebruikt... Ik weet t echt niet meer. Feit is dat ik het irritant begin te vinden en dat ik weer wil dat mijn pc in 1 keer opstart.

Wie heeft een suggestie hoe ik dit wachtwoord weer kan verwijderen...
 
Kijk in het boekje van het moederbord hoe je bios-wachtwoorden kunt uitschakelen.

Tijs.
 
ik beschreef al dat t niet het wachtwoord is dat in de bios in en uit te schakelen is..
Dat heb ik in de bios allemaal ingesteld.. en dus zonder wachtwoord opstarten..
Maar dit loste mn probleem niet op.
 
Klein blauwbalkje met witte of gele tekens, als je wat invult?
 
of bedoel je het bios wachwoord zelf?

dat is op te lossen door de computer open te schroeven en het batterijtje van de moederbord er 1 minuut uit te laten.
 
JOEPIE...
k heb het proggie gevonden (had het dus verstopt in een map van een map van een map)...
Was erg laat die nacht toen ik dit gedaan had. Password verwijderd en hij start weer goed op.

Thanks voor t meedenken...
 
Dat heb ik helaas direct verwijderd..
Was iets met protect in de naam...
Sorry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan