Wachtwoord bij Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

EstervdB

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
14
Als ik Outlook open, vraagt hij om mijn wachtwoord. Is dat normaal? Bij een vorige versie van Outlook had ik daar geen last van. Komt het omdat ik tegenwoordig via de kabel internet?
Alvast dank voor het meedenken!
 
Waarschijnlijk had je voorheen de optie automatisch aanmelden ingeschakeld. (wachtwoord onthouden)
Het is normaal dat outlook om je wachtwoord vraagt; zo wordt voorkomen dat iedereen die outlook opent jouw mail kan bekijken.
 
Hoi,

Het is m.i. niet 'normaal' dat er om een wachtwoord wordt gevraagd, als je Outlook opstart.
Wél evt. als je gaat verzenden en ontvangen.

2 vragen:
- Welke Outlook-versie
- In een netwerk of 'gewoon' thuis.
 
Als ik outlook 6 open komt meteen het aanmeldschermpje tevoorschijn waarin om de gebruikersnaam en wachtwoord wordt gevraagd.
dat is volgens mij dus normaal.
Als ik de optie wachtwoord onthouden aanvink komt het schermpje niet en kan ik meteen berichten ontvangen en verzenden.
 
Outlook en wachtwoord

Hallo,

Is misschien beetje blond, maar waar zie ik welke versie van Outlook ik heb??
Het is geen netwerk, maar gewoon thuis.
Zodra ik Outlook opstart, gaat ie kijken of ik nog nieuwe berichten heb, dat vind ik ook goed, maar ik vind het zo raar dat ie dan mijn wachtwoord nodig heeft.
Wachtwoord onthouden staat trouwens gewoon aangevinkt, maar onthouden; ho maar, dat doet ie dus niet.
 
Heb je outlook of outlook express?

Versie kun je vinden onder help
 
Dan verplaats ik je vraag naar de juiste plek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan