Hallo ik gebruik onderstaande code om een tabblad te kunnen openen. Dit werkt goed: als het ww juist is krijg ik het tabblad te zien, is het fout dan krijg ik de melding: "Ingevoerd wachtwoord is onjuist!". Tot zover prima. Maar als ik géén wachtwoord invul en op Oke, Annuleren, of het kruisje klikt dan krijg ik zo'n VBA foutmelding. Dat ziet er natuurlijk niet professioneel uit. Dan moet het schermpje (de messagebox) gewoon worden gesloten, zonder gekke foutmeldingen van VBA.
Probeer het maar uit met bijgevoegd bestand. Als je het wachtwoord mag invoeren: niets invoeren en op Annuleren, Oke of Kruisje klikken. Dan komt die VBA foutmelding waar ik vanaf wil...
De InputBoxDK zorgt er volgens mij alleen maar voor dat de wachtwoordinvoer wordt gemaskeerd met ***. Deze staat in de module.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Probeer het maar uit met bijgevoegd bestand. Als je het wachtwoord mag invoeren: niets invoeren en op Annuleren, Oke of Kruisje klikken. Dan komt die VBA foutmelding waar ik vanaf wil...
Code:
Private Sub CommandKostenoverzicht_Click()
'Prompt the user for a password and unhide the worksheet if correct
If InputBoxDK("Toegang alleen voor beheerder. Geef het wachtwoord om door te gaan.", _
"Beperkte toegang") = 1234 Then
Sheets("Kostenoverzicht").Visible = xlSheetVisible
Application.Goto [Kostenoverzicht!B3]
Else
MsgBox "Ingevoerd wachtwoord is onjuist!", _
vbCritical + vbOKOnly, "Geen toegang!"
End If
Unload Menu
End Sub
De InputBoxDK zorgt er volgens mij alleen maar voor dat de wachtwoordinvoer wordt gemaskeerd met ***. Deze staat in de module.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bijlagen
Laatst bewerkt: