Wachtwoord bureaublad XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

anher

Verenigingslid
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
133
wachtwoord w2k

Hallo,
Heb denk zelfde probleem, maar begrijp 'bootflop van windows 9x' niet in deze.

groeten Anher
 
Bootflop van win 9x is niks anders dan een opstartdiskette van windows 98.

Mocht je die niet hebben kun je die downloaden op www.bootdisk.com
 
2wk wachtwoord

Bedankt voor snelle reactie. Ik heb 2wk en geen win98 en daarbij heb ik een laptop waar alles inzat. Wel recovery cd's. Heb bovendien geen floppy. Ja een te geavanceerd ding voor zo'n leek als ik ben. Verder werkt alles prima, maar bij het installeren heb ik kennelijk iets gedaan waardoor bij de e-mail accounts kader een aantal ***** staan waar ik niet achter kan komen. Ik kan zonder wachtwoord opstarten (wilde ik ook), maar bij de e-mail staan die ***, die ik maar niet wegkrijg. Kan andere wachtwoorden instellen, maar dat schijnt keurig na die oude *** te komen. Sorry, voor deze onwetenheid.

groetjes Anher
 
Ik neem aan dat je oulook express gebruikt?

Ga binnen helpmij dan naar internet / outlook express en stel daar je vraag. Want je probleem heeft dus niks met winXP te maken.

In die sectie heb je gewoon meer kans dat je sneller geholpen wordt
 
Windows XP bugs???

Sinds ik een maand geleden een nieuwe computer heb gekocht met voorgeinstalleerd Windows XP Home edition 5.1, krijg ik heel vaak foutmeldingen dat het programma niet reageert en dat het programma zal afgesloten worden. Dat gebeurd meestal met Word van het programma Office 2000. Ik krijg dan ook altijd een scherm met de vraag of ik dat aan Microsoft wil vertellen en het rapport wil verzenden. Wat moet ik hiermee? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan ik gewoon weer Windows 98 gebruiken? Ik wil graag leren digitale films te bewerken omdat ik een digitale camera heb gekocht en men zei mij dat dat alleen maar kon met XP? Wie helpt mij met dit probleem? Ik wacht in spanning af, groetjes De Tekkel uit Lelystad
 
Re: Windows XP bugs???

Geplaatst door LelyTekkel
Sinds ik een maand geleden een nieuwe computer heb gekocht met voorgeinstalleerd Windows XP Home edition 5.1, krijg ik heel vaak foutmeldingen dat het programma niet reageert en dat het programma zal afgesloten worden. Dat gebeurd meestal met Word van het programma Office 2000. Ik krijg dan ook altijd een scherm met de vraag of ik dat aan Microsoft wil vertellen en het rapport wil verzenden. Wat moet ik hiermee? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan ik gewoon weer Windows 98 gebruiken? Ik wil graag leren digitale films te bewerken omdat ik een digitale camera heb gekocht en men zei mij dat dat alleen maar kon met XP? Wie helpt mij met dit probleem? Ik wacht in spanning af, groetjes De Tekkel uit Lelystad

Ga aub niet in een bestaande vraag verder die ook nog eens ergens anders over gaat. Maak zelf een nieuwe vraag aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan