Wachtwoord ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo Allemaal
Ik heb mijn c schijf schoon moeten vegen en dat is gelukkig weer in orde .
Steeds met opstarten vraagt hij een wachtwoord en dat moet ik steeds weg klikken want ik hoef geen wachtwoord
Kan ik dat ergens verwijderen.

Groetjes Anita
 
Als je geen netwerk hebt.
Ga naar netwerklocaties>eigenschappen>
Vinkje weghalen voor "Client voor Microsoft-netwerken".
Zo zou ie weg moeten zijn.
Het kan zijn dat je er via een andere weg moet komen, want ik werk al een tijd niet meer met WinME.
Dus ik kan me vergissen.:eek:
 
Dat is het dus ook niet ik heb het geprobeerd maar hij vroeg weer om mijn wachtwoord.
Hartelijk dank voor het meedenken

Groetjes Anita
 
Zoek naar bestanden met "*.pwl" en verwijder deze.
--->
Start-->Zoeken-->Bestanden of mappen
Typ in: *.pwl
Zoek in de c:/ schijf
Verwijder alles wat de pc vindt.

Ga naar eigenschappen van je desktop netwerkicoon.
--->
Op je bureaublad staat het pictogram "netwerkomgeving"; rechtsklik daarop en kies "eigenschappen"

Zet de aanmelding op 'netwerkaanmelding'. Start opnieuw op, zoals je gevraagd wordt.
--->
Onderin het schermpje wat verschijnt kies je in plaats van "windows aanmelding" op "netwerkaanmelding" (als hij daar nog niet op staat)
Klik dan op OK en start de pc opnieuw op.


Vul geen wachtwoorden in als je hier om gevraagd wordt bij opstarten.
--->
Als de wachtwoordschermpjes weer verschijnen bij het opstarten, vul je niets in maar druk je direct op "OK"


Ga terug naar eigenschappen van je netwerk en zet de aanmelding weer om naar 'windowsaanmelding'.
--->
Herhaal de stappen met het netwerkomgeving-icoon en zet nu "netwerkaanmelding" weer om naar "windowsaanmelding".

Start weer opnieuw op.
--->
Klik op start --> afsluiten --> computer opnieuw opstarten --> OK
 
Hallo M@rio

Hartelijk dank voor de uitleg ik heb het geprobeerd maar helaas mijn kennis is te laag om dit helemaal te begrijpen laat staan uit te voeren.
Ik heb de sevice lijn van Packard Bell gebeld en gevraagd of ze mij even wilde helpen
Wat er tot mijn stomme verbazing werd verteld na tien min aan een 0900 nummer al te hangen dat ik hem maar weer opnieuw moest formateren en geen wachtwoord in moest vullen wat ik volgens hem zonder het te weten ingvuld had.
Ik vroeg hem of dat niet anders kon jawel was het antwoord maar dan moest ik een driejarig abonement nemen en na betaling kon hij verder helpen.
Ik vind dit meer dan schandalig of zie ik dat weer verkeerd
Toen ik hem ging kopen was de hulp bijna op het overdreven af en nu laten ze me gewoon zitten en dwingen me te betalen.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de geweldige service.
Ik ben blij dat voor problemen een site bestaat die helpmij heet en waar het er heel wat vriendelijker aan toe gaat.

Groetjes Anita
 
Als je nog nooit een wachtwoord hebt ingevuld en altijd opgestart hebt door dat venster weg te klikken, dan is het heel eenvoudig. Vul een naam in en laat het wachtwoord blanco. Daarna op OK klikken en voortaan start je op zonder dat venster.
Krijg je de melding dat het wachtwoord onjuist is, dan de eerste paar regels van M@ario's verhaal uitvoeren. Je kunt met de ZOEK-functie zoeken naar bestanden met de naam *.pwl en alles wat hij vindt verwijderen. Daarna herstarten en alleen een naam invullen > OK en het zou weer goed moeten zijn.
 
Hallo Binary

Ik ga je op afstand een paar dikke knuffels geven M@rio ook natuurlijk want het is me mooi gelukt zoals je vertelde wat is het simpel als je het weet en daar doet zo,n hulplijn zo moeilijk over.
Echt geweldig hoor dat ik er vannaf ben alleen ik moest wel weer opnieuw inloggen bij helpmij en mijn outlook maar als dat het ergste is dat is maar eenmalig maar van steeds dat opstarten met wachtwoord is niet gezellig meer.

Waanzinnig bedankt
Groetjes Anita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan