wachtwoord en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Ik ben in bezit van een acer laptop .Bij het opstarten van vista word er om een wachtwoord gevraagd.Nu het probleem,ik ben mijn ww vergeten.In veilige modus opstarten is ook geen optie.Hoe krijg ik vista weer aan de gang?? :evil:

En je hebt geen andere accounts? Standaard laat Vista je niet op hét Admin-account werken.

Probeer m.b.v. de Ophcrack live-cd het wachtwoord te kraken.

Bijv. via ImgBurn te branden als een opstartbare cd.

Overigens zou de Offline NT Password & Registry Editor opstart-cd naar zeggen van maker je ook onder Vista in staat stellen het wachtwoord in te stellen naar eigen inzicht. Dit heb ik niet zelf getest onder Vista (wel onder XP). Gebruik dit dus pas als 0phcrack het wachtwoord niet zou kunnen achterhalen of als een andere helpmij-helper hier wel positieve ervaringen onder Vista mee heeft en dat hier meldt.
Walkthrough hoe deze opstart-cd te gebruiken: hier

Succes,

Tijs.

Voordat het opstart scherm komt alt f10 moet indrukken en dan kan hij herstellen zonder wachtwoord.Heb acer gebeld en kreeg dit antwoord.Bedankt voor jullie reacties.Probleem is opgelost.:thumb::thumb:

Voordat het opstart scherm komt alt f10 moet indrukken en dan kan hij herstellen zonder wachtwoord.Heb acer gebeld en kreeg dit antwoord.Bedankt voor jullie reacties.Probleem is opgelost.:thumb::thumb:

Zet je vraag even op opgelost;)

Ben ik nog benieuwd of je hele Windows is overschreven (=recovery installatie vanaf de harde schijf) of dat alleen het wachtwoord van Administrator wordt gereset??

Tijs.

maar moet je er een cd in doen ofzo want ik heb dus die alt plus f10 ingedrukt ik kreeg die hersteling maar bij stap 5 deed het niets meer ik heb lang gewacht maar er gebeurde niets

Hoi nina79

Dit is al een ouder topic waarin je reageert. Ik zou je willen verzoeken een vraag te stellen.
Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan