Wachtwoord Gekraakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vicy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
4
help! ik heb een hotmailaccount en nu heeft een klasgenoot mijn wachtwoord gekraakt en kan ik er niet meer in! :evil:
hoe moet ik nu mijn wachtwoord weer terugveranderen?? :(
 
probeer de geheime vraag (of is dat tegenwoordig afgeschaft?) en anders mep je die klasgenoot in elkaar als hij de boel niet terug wil geven :D
 
die geheime vraag heb ik al geprobeerd, maar daar heb ik OOK het ww voor nodig *wanhoop*.

kan hij (de kraker) schade aanrichten? en zoja, watvoor?
en is het een optie om dit 'oude' adres dan maar te laten voor wat het is en helemaal een nieuwe aanmaken? :8-0:
 
Aangeven via microsoft en hem/haar uitsluiten voor verdere gebruik internet/msn enz:
 
Beetje raar dat je voor de geheime vraag je wachtwoord nodig hebt... Is het niet zo dat je juist die vraag gebruikt om er voor te zorgen dat je je wachtwoord veranderd :8-0:
 
als hij je nou heeft gekraakt dan doet hij dat bij je nieuwe email ook weer dus dat helpt niks.

en kwa schade.
hij kan alles weg gooien echt alles.
 
een wachtwoord kraken kan hij alleen maar doen als hij bij jouw op de pc zit. Hij "kraakt" dus je wordt gewoon gehackt. Daar kun je maar 1 ding tegen doen, de hele handel eraf en alles opnieuw erop met een anderefirewall.
 
dat is niet waar als je hotmail word gekraakt dan word gewoon je mail gekraakt hij kan dan op msn en emails verzenden/lezen.
 
Geplaatst door wvdwe
Aangeven via microsoft en hem/haar uitsluiten voor verdere gebruik internet/msn enz:

nee klopt, ik heb het ww niet nodig voor de geheime vraag, maar degene die de boel heeft 'gekraakt' heeft de geheime vraag veranderd...en dat nieuwe antwoord weet ik dus niet...
 
Geplaatst door wvdwe
Aangeven via microsoft en hem/haar uitsluiten voor verdere gebruik internet/msn enz:

nee klopt, ik heb het ww niet nodig voor de geheime vraag, maar degene die de boel heeft 'gekraakt' heeft de geheime vraag veranderd...en dat nieuwe antwoord weet ik dus niet...

verder heb ik het account aangemaakt op school, en er is ook vanaf die computer (op school dus)
in gerommeld.

hoe neem ik contact op met microsoft? (sorry ben een echte computeranalfabeet *bloos*)
 
maak maar een nieuwe aan en laat dat niet overal rondgaan.
 
Indien klasgenoot; los het IRL op, van mijn part stap naar zn ouders..

Anders kun je IDD MSN/Hotmail mailen.. Het schijnt te werken. Nog geen ervaring mee.
 
als hij er achter wil komen dan kun je het eigenlijk niet voorkomen.

hij kan toch wel altijd je ww vinden want hij zit bij jou in de klas en dat kan zo via msn rond gaan.
 
Geplaatst door traxion

hij kan toch wel altijd je ww vinden want hij zit bij jou in de klas

Ik kan je verzekeren dat mijn klasgenoten mijn wachtwoord niet kennen hoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan