Wachtwoord gepland veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hallo allemaal,

Ik heb hier een Eminent EM4542 WiFi router staan, die twee netwerken heeft.
Een PluimNetwerk en PluimGastenWiFi.
Het wachtwoord van PluimNetwerk is altijd hetzelfde, maar die van PluimGastenWiFi wil ik elke dag anders hebben. Dat doe ik nu handmatig door het elke dag aan te passen, maar ik ben op zoek naar een programma/script dat zoiets automatisch kan doen.
Ik wil dat elke dag om 05:00 uur het wachtwoord wordt veranderd in een willekeurig password van 5 tekens (WEP), met letters en cijfers, kleine letters.
Kan dit, en zo ja hoe?

Groetjes, Jochem

Waarom wil je dat hebben?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zodat gasten die maandag een wachtwoord krijgen, er dinsdag niet nog steeds op kunnen.

@djjochem,

Ik zou er hotspot-software achter zetten, hierin kun je afhankelijk van de software de mogelijkheden van de gebruikers instellen. Verder zou ik een andere beveiliging nemen als WEP, dit is erg makkelijk te omzeilen.

Hallo TDis,

Helaas is mijn router (nog) niet geschikt voor dergelijke software, althans, bij de lijst van compatibele routers staat de mijne er niet bij.
Kan ik het toch veilig proberen? Mijn router is de Eminent EM4542

Hallo TDis,
Ik heb MyHotspot gedownload. Bedankt! Werkt super!
Nu alleen nog een vraagje, heb jij toevallig een Nederlands taalbestand?
Ik heb niet zo veel zin om alles zelf te moeten vertalen...

@djjochem,

Mooi dat dit werkt, de NL uitvoering heb ik niet en ben ook nog geen gelijkwaardige tegengekomen in het NL. Hoop dat je engels dusdanig is dat het toch werkzaam is.

Het topic heeft stil gelegen, zoals al gezegd werkt alles. Ik ben momenteel het taalpakket aan het vertalen. Zodra het af is, zal ik een linkje plaatsen!

@Moderator, dit topic mag dicht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan