Wachtwoord hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Wil ook vanuit mijn laptop mijn hotmail-akkount, dat nu alleen op mijn desktop staat, kunnen gaan bedienen.
Daarvoor heb ik blijkbaar het wachtwoord nodig, dat ik niet meer heb.
Het alternatieve email-adres, dat ik destijds heb opgegeven ( *@wanadoo.nl ) funktioneert niet meer.

Omdat ik op mijn desktop gewoon kan inloggen, is dit ww hierop blijkbaar opgeslagen; waar/hoe vind ik dat??

Kan ik het wachtwoord, b.v. na beantwoording van de geheime vraag, waarop ik het antwoord nog wel weet, naar het betreffende hotmail-adres laten sturen, en zo ja, hoe??

Als het op je desktop wel nog werkt dan kun je van daaruit eenvoudig je wachtwoord wijzigen. Vervolgens pas je dit toe op laptop en desktop.

:), hoe??

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Open je hotmail, klik rechts boven op opties, kies meer opties, kies windows live en kies daar wijzig je ww.

Als ik dat doe, wordt een mail gestuurd naar het destijds door mij opgegeven alternatieve ***@wanadoo.nl-mailadres, dat sinds een paar maanden niet meer werkt(, omdat de provider daarrmee gestopt is).

Het wachtwoord is blijkbaar ook ergens opgeslagen in mijn desktop, in een cookie of zo; hoe dat zichtbaar te maken??

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan