wachtwoord identiteit outlook express kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertd

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Help... ik kan mijn outlook express niet meer inkomen. Ik ben mijn wachtwoord van mijn identiteit kwijt. Er staan bij de identiteit ook geen sterretjes waardoor ik password unmask programmatje kan gebruiken of zoiets. Wat te doen? Wie weet?

dat klopt

Ja, dat klopt maar dat heeft niet met het beheer van de identiteit te maken. Je identiteit van outlook express maak je aan op je eigen computer aan om te voorkomen dat anderen je outlook mailtjes kunnen lezen, die ook gebruik maken van dezelfde computer. Deze staat dus los van de provider. Wie weet?

Hoeveel wachtwoorden heb je in gebruik?
Met enigzins logisch denken en associeren moet je er toch achter kunnen komen.

veel

Ik heb veel wachtwoorden in gebruik en ben 3 uur bezig geweest met combinaties en wat er op leek enz. enz. Vermoeiend......

Heb je hier misschien wat aan.

Identiteiten uit het adresboek verwijderen

Klik in het menu Bestand op Identiteit instellen en klik vervolgens op Identiteiten beheren.
Selecteer een identiteit en klik op Verwijderen.
Opmerkingen

De opdracht Identiteit instellen is alleen beschikbaar in het adresboek als u deze hebt geopend via het menu Start. U kunt het adresboek als volgt openen via het menu Start: klik op Start, wijs Alle Programma's en Bureau-accessoires aan en klik vervolgens op Adresboek.
U kunt de huidige identiteit en ook de laatst overgebleven identiteit niet verwijderen.
Wanneer u een identiteit verwijdert, worden de bijbehorende instellingen verwijderd, maar de gegevens niet.
Verwante onderwerpen

Laatst bewerkt:
Ik zou er ook eens een telefoontje met de helpdesk aan wagen....lijkt mij een priob wat zich voortdurend voordoet.
Succes,
Joep

geprobeerd

Heb het geprobeerd, maar werkt niet. Als ik een identiteit wil verwijderen vraagt hij om een wachtwoord. En deze ben ik juist kwijt.

En als je alle wachtwoorden van de PC verwijdert?
Dan zou je een nieuwe aan kunnen maken

Groetjes
Falco

dank...

Hartelijk dank voor de reakties. Dat in de eerste plaats. Heb het geprobeerd met dat programmatje AOEPR maar deze kan wel de wachtwoorden herstellen/kraken van de email adressen in outlook express maar voor de identiteiten moet je 30 dollar betalen... Of ik moet AOEPR weer kunnen kraken.....
Wie weet?

En als je alle wachtwoorden verwijdert dan?
Ik zou dat doen, als anders niet kan:
Gewoon alle: PWL bestanden opzoeken, deze verwijderen en vervolgens PC opnieuw opstarten.

Maar ja, misschien weet iemand een andere oplossing??

Groetjes
Falco

tja...

Nee kan wachtwoorden niet verwijderen, omdat ik outlook express niet in kan komen.... omdat er eerst een venstertje in beeld springt die vraagt om een wachtwoord voordat outlook express geopend wordt. Bedankt voor je reaktie trouwens.

Sorry we begrijpen elkaar niet. Ik zeg niet om in Outlook te komen. Ik heb gezegd om ALLE wachtwoorden van de PC te verwijderen.
Dus: Start/Zoeken, typ daarna: *.pwl* en vervolgens verwijder deze bestanden.
PC opnieuw opstarten en normaal zou je dan wel in Outlook kunnen komen.

Falco

verwijderd

Heb al deze bestandjes verwijderd op jouw advies falconetti. Een bestandje: Mspwl32.dll wil niet verwijderd worden. De rest wel. Probleem met outlook nog niet opgelost.

wachtwoord

Het prg Advanced Outlook Express Password Recovery
werkt perfect hiervoor. Heb het geprobeerd!!

OPGELOST

Nou uiteindelijk probleem opgelost. Bij toeval.... fout gemaakt toen ik in het register dook. Verkeerde sleutels verwijderd of zo. In elk geval kwam ik via help van register bij het volgende: register herstellen via msdosmodus: c://scanreg/restore Kon daarna mijn p.c. opstarten in de stand (de dag) voor de moeilijkheden.
Probleem deed zich niet meer voor en alles was bij het oude!!!!

Iedereen bedankt voor zijn reaktie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan