Wachtwoord kraken van een gecomprimeerd bestand [speciale extensie]

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrAndy

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Hallo,

Ik heb hier een bestand, dat .mp3 als extensie heeft. Nu blijkt dat dat een bestand is dat geopent moet worden met winrar of 7zip, ...
Het bestand is beveiligd met een wachtwoord. Wie kan mij helpen, om dat wachtwoord te kraken, eventueel de extensie van het bestand naar .rar om te zetten of zo. Het is echt een gecomprimeerd bestand, daar ben ik 100 % zeker van. (Kraakprogramma is er, maar kan uiteraard geen .MP3 cracken.)

MVG,
Andy

Als dat bestand van jezelf is, weet je vast het wachtwoord wel:o

Zo niet, waar hebt je de mp3 vandaan? Dan zou ik daar eens vragen. :D

Zie eventueel ook de forumregels:
"Naar warez mag niet worden gevraagd. - Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is."

Hoi Andy,

Dat is nogal een wat warrig verhaal die je zo verteld, maar daar komen we uit.
Wat is een MP3 bestand, dat is een type van een audio-bestand en het bestand is ontwikkeld voor de weergave van geluid en dus niet om een ander bestand er in zetten en te verkleinen.
Wat is een RAR bestand, dat is een container bestand en ontworpen om er andere bestanden in te kunnen zetten en ze in omvang te verkeinen naar een kleiner bestand.

Zoals je zelf al zegt "Het is echt een gecomprimeerd bestand, daar ben ik 100 % zeker van" met dat erbij is op zich al rede genoeg om aan die extensie van MP3 te gaan twijfelen.
En heb dan ook het idee dat het helemaal geen MP3 bestand is maar een RAR bestand waarvan ze alleen de extensie van het bestand hebben veranderd naar MP3, en je zou eens kunnen proberen om de extensie MP3 te hernoemen naar RAR.

Succes

Is nogal een grijs gebied en we dienen voorzichtig te zijn dus derhalve sluit ik deze.

PS, CSS hunter, meld misbruikknop gebruiken, of je opgeven bij de hoofdmoderator als aanvulling van zijn team ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan