wachtwoord kwijt van g-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
na pc problemen is alles op mijn pc opnieuw geinstalleerd. Nu ben ik mijn wachtwoord kwijt van G-mail en ben naar de site gegaan,. Daar werd mij gevraagd om mijn emailadres door te geven zodat ze me mijn wachtwoord toe kunnen sturen. Ben ik nu gek of snap ik het misschien niet :confused: ? Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze me dat toe kunnen mailen als ik niet in kan loggen?
Doe ik misschien iets verkeerd? Zondag j.l. heb ik een mailtje naar G-mail gestuurd maar ik hoor nu dus niets. Kortom, wat moet ik doen?????
 
Ik heb even gekeken en men vraagt niet om je adres om je een wachtwoord toe te sturen maar men vraagt om je gebruikersnaam. Vervolgens moet je antwoord geven op de geheime vraag die je hebt ingesteld en daarop aansluitend kan je een nieuw wachtwoord instellen.
 
Je krijgt er dan gelijk wel een beetje malware bij en wel dit;

Win32:pwdump-B [Tool]

Gelukkig let mijn beveiliging goed op!!
 
Tja, Avast slaat aan en het schijnt bekend te zijn maar men is er zo als ik het lees niet over uit of het nu wel of geen kwaad kan.
Maar dat terzijde,iedereen met een kwade wil kan dus met dat programma mijn wachtwoorden van mijn e mail account achterhalen? Lijkt me stug...toch?
 
Ik denk, dat dat slechts kan wanneer het programma op jouw computer wordt gedraaid. Immers al deze in formatie staat (naar ik hoop) alleen op jouw computer en daar wordt het dan ook door dit programma vandaan gehaald. Overigens kan ik je een schermafdruk laten zien van mijn NOD32, die, na het scannen van de 4 betrokken bestanden en het geheugen, zegt 0 bedreigingen te hebben gevonden....
Joop
 
Uiteraard alleen als het op mijn PC staat. Ik ga het eens bekijken.
NOD slaat niet aan? Dat kan, de één is de ander niet. Wees er toch voorzichtig mee.
 
Werkt inderdaad feilloos...goed om te weten.
Ik zal nu eens een scan doen.....
 
wachtwoord kwijt G mail

Oef, dat begin ik toch een beetje eng te vinden, wat in hemelsnaam is Win32:pwdump-B [Tool]???
Ik ben maar een leek op dit gebied, heb zelf NOD32 als virisscanner maar ik durf niet goed te doen wat me geadviseerd wordt :confused: .
 
Als het het niet durft dan doe je het toch gewoon via Gmail zoals ik in mijn eerste post zei.
Het is echt heel simpel.
 
wachtwoord Gmail

Sorry, het zal wel een "blonde"vraag zijn maar ik heb nogmaals de instructies gevolgd op de site van gmail en ik moest mijn emailadres ingeven. Dit probeerde ik met mijn reguliere mailadres maar dat werd niet herkend, ook mijn hotmailaccount werd niet herkend en pas toen ik mijn gmail mailadres intikte was het goed. Toen stond er het volgende:
We hebben instructies verzonden naar het secundaire e-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens het aanmelden.
Maar als ik niet kan inloggen bij gmail dan kan ik toch ook niets ontvangen? Ik snap er echt niets meer van!
Er wordt ook niet gevraagd om een gebruikersnaam of i.d., er wordt specifiek naar mijn mailadres gevraagd, vandaar mijn vraag
 
nee, dat was mij gmailadres, daar werd ook om gevraagd, andere mailadressen werden niet geaccepteerd
 
Nou, als ik naar www.gmail.com ga en ik typ mijn gebruikersnaam in en met opzet een verkeerd wachtwoord dan krijg ik de procedure zoals ik al in mijn eerste post zei. Dus doe dat is. Probeer in te loggen maar dan uiteraard met een verkeerd wachtwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan