• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hallo Experts.

Ik ben een beetje dom.... :o Een tijd geleden heb ik mijn excel document beveiligd. Ook het ingesloten VBA project met een wachtwoord. Nu dacht ik dat het door mij opgeschreven wachtwoord het juiste was. Niet dus. Probleem dus. Weet iemand hoe ik dit wachtwoord kan achterhalen. Of heeft iemand een tooltje waarmee dat kan.:rolleyes:

Groeten Harry

HarryBee,

Het ligt eraan, als het wachtwoord lang is duurd het ook erg lang.
Als je denkt dat het een kort wachtwoord is wil ik het wel proberen.

Gewoon heel simpel je typt het gewoon bij google in en je krijgt al gratis bestandjes dus als je dat gewoon doet in je probleem zo opgelost!!!

MVG, Tyler

Beste HarryBee ;)

Zoals ik kan uitmaken heb je een wachtwoord voor werkblad beveiligen en een wachtwoord voor VBA code aangemaakt en die ben je vergeten.

Voor jou wil ik de beide codes eruit halen als je het bestandje hier plaatst.

Groetjes Danny. :thumb:

Gewoon heel simpel je typt het gewoon bij google in en je krijgt al gratis bestandjes dus als je dat gewoon doet in je probleem zo opgelost!!!

MVG, Tyler

En in bepaalde van die bestandjes staan keyloggers !

Opgelost

Mensen bedankt voor jullie reacties. Wachtwoorden bedenken blijkt lastig te zijn. Vooral als je net als ik het niet goed opschrijft. 9 ipv g en H ipv R. :o Uiteindelijk toch opgelost.

Groeten Harry :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan