Wachtwoord McAfee

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Ik herinner me dat je in dit geval moet tijdens opstart vast drukken en niet los laten ( ! ) knop ALT en non/stop vlot tokkelen op of F8 of F12, maar dat was lang geleden met die probleem dat ik met een laptop had en nu weet niet zeker meer of dat knop ALT of CTRL was:confused:

P.S. Bij heleboel laptop's zijn zeer verschillende knopen om tijdens opstart te komen dus is niet bij elke F8 of F12 ...

En nog dat : Als je tijdens het opstarten goed oplet, zie je een toets genoemd staan waarmee je in de setup kunt komen. Als die toets niet meer werkt, zul je de batterij van het moederbord even los moeten maken om zo inderdaad bios te resetten ..
 
Laatst bewerkt:
Die F8-toets is bij het (of eigenlijk vlak voor het) opstarten van Windows en zorgt er voor dat Windows in veilige modus start.
De F2 en F12 toets waar u het over heeft is voor de BIOS.
He starten van Windows gebeurt vlak direct nadat de BIOS is geladen. Het komt er dus heel nauw op aan wanneer die F8 ingedrukt moet worden..

Overigens denk ik dat het indrukken van die F8 bij Windowsstart dit probleem niet oplost, maar je weet maar nooit.
 
Download Hiren's Boot cd. Unzip & brand volgens deze instructies. Wens je deze op een usbstick, volg dan deze instructies

Kijk vervolgens hier vanaf section 3 (met afbeeldingen en uitleg boven de afbeelding, maar wel Engelstalig) hoe e.e.a. in zijn werk gaat.
Hier is een Nederlandstalige uitleg (met afbeeldingen met daaronder uitleg per afbeelding)

(Als je geen 2e computer hebt, vraag dan een kennis of zo dit te regelen)

Als alternatief kun je Offline NT Password Changer (het programma zelf) downloaden als ingepakte (opstartbare iso) om daarna te branden.
 
Laatst bewerkt:
@pete1800
Dat is een heel verkeerde manier om in de veilige modus te komen.
@TS
Welkom op Helpmij :)
Afhankelijk van welke pc (merk/type) je hebt kan dat ook een andere toets zijn (bij Dell is het vaak F12, F8 is de meest voorkomende)
Geef anders het type Dell van je pc door.
Ik neem aan dat je de XP Home versie hebt, via de veilige modus kun je hopelijk je administratoraccount opstarten als daar geen wachtwoord opzit.
Als je zover bent dan horen we het wel weer.

Bedankt voor je reactie!
Ik heb gekeken wat voor type het is, en ik vond dat het een dell Latitude D630 is.
Ik heb wel nergens kunnen vinden of het een windows Xp home is. Het is wel de oude computer van men vaders werk. Dus het kan wel eens dat er een andere XP opzit.
Ik ben misschien wel een belangrijk detail vergeten: Op de pc staat McAfee geinstalleerd. Als ik hem opstart moet ik altijd het wachtwoord van McAfee ingeven en dus niet een wachtwoord van windows zelf! Hopelijk verandert dit niet al te veel!
Bedankt al voor het helpen!
 
Het probleem bij mij is, dat windows pas wordt gestart als ik men McAfee wachtwoord heb ingevuld. Voor dat scherm van McAfee komt er enkel het dell logo, en dan werkt het dus niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topics samengevoegd, het was niet nodig geweest een apart topic te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan