Wachtwoord met ! verdwijnt na 1, 2 seconden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Heb onlangs bij een bedrijf een nieuw ww geplaatst met een uitroepteken ! op het eind. Nu is het vreemde dat hij dit niet bij elke pc/laptop pakt. Ik zie dan wel even het ! verschijnen, maar na een seconde is ie weer weg.

Instelling pc veranderen??
 
Wat bedoel je met: Ik zie dan wel even het ! verschijnen, maar na een seconde is ie weer weg.
Zie je een bolletje/sterretje wat dan verdwijnt of wat bedoel je precies?
Waar heb je een nieuw ww geplaatst, op de server, router?

Iets meer info graag.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Zou handig zijn als je duidelijker aangeeft: Wachtwoord van wat?
Gebruikerswachtwoord om op Windows in te loggen, passphrase van het wifi netwerk, wachtwoord van een web-based applicatie (en welke browser wordt er bij gebruikt), ... ??

EDIT: Ik zie dat hoogteijling ook al om duidelijker informatie vraagt.

Tijs.
 
Sorry jongens ww van WIFI code. Wanneer ik het ww intik met uitroepteken! en je tikt dit in inclusief de uitroepteken dan gaat de uitroepteken na 1 seconde weer weg. En dus kun je niet inloggen, want het ! ontbreekt dan.

Het vreemde is als ik het intik dat je hem wel een seconde ziet, maar hij haalt ie dan weer aut. weg. Het gebeurt niet bij elke laptop.
 
Welk beveiligingsprotocol heb je ingesteld op de router?
WEP, WPA, etc.

Groeten Marcel
 
Modem al ge-reboot?

Probeer een ander ww in te stellen in de modem/router en kijk of je dan wel het modem/router kunt benaderen.
Daarna weer het ww met het ! erin zetten.

Is het oude ww misschien opgeslagen in je browser?
verwijder hem uit je browser.

Groeten Marcel
 
Nog een optie: Het wifi netwerk verwijderen uit de lijst met verbonden wifi netwerken op die laptops/pc's en dan opnieuw verbinding maken.
Ik neem aan (gegeven de plek van je vraag) dat Windows 7 draait op die getroffen laptops/pc's.

Doe daar het volgende:
Start -> Programma's en bestanden zoeken -> netwerkcentrum
Klik die aan. Klik daarna op "Draadloze netwerken beheren" (in de linkermarge)
Klik het wifi netwerk aan, en kies dan uit het keuzemenu boven de verbindingen: Verwijderen

Zoek daarna het wifi netwerk opnieuw op en verbind er mee. Hopelijk kun je dan wel die wifi code met ! erin intypen/instellen??

Tijs.
 
Het draait op Win 7 ja. Maar als andere laptops hier geen problemen mee hebben is het vreemd dat sommige laptops hier wel problemen mee hebben. Afijn jullie aanbevelingen ga ik morgen verder uitvoeren. Word vervolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan