wachtwoord microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
goedemiddag, ik worstel al een tijdje met het wachtwoord wat ik voor mijn microsoft account heb , iedere keer als ik wil inloggen schijn ik een verkeerd wachtwoord te hebben ingevuld .wanneer ik een nieuw wachtwoord aanmaak ,en alle regels volg , krijg ik toch weer de melding dat mijn e-mailadres of wachtwoord niet klopt , echter schrijf ik consequent elke verandering die ik aanbreng in mijn digitale indentiteit ,op en het grote codeboek ,ik weet dus gewoon niet wat ik fout doe .
Is er iemand die een oplossing heeft ?
Groet Eddy .

Hoogstwaarschijnlijk komt het door het bekende PEBCAK-probleem. Je zult wel iets fout hebben ingevuld.
Check de CAPS-LOCK. En kijk ook of het aantal karakters overeenkomt met elke invoer, want misschien hapert je toetsenbord wel?
En gebruik bij voorkeur een passwordmanager zodat je niet steeds je password opnieuw hoeft in te vullen.

Zelfs als ik de passwordmanager gebruik , krijg ik de melding en het maakt ook niet uit , of ik mijn tablet gebruik , pc of laptop ik blijf de melding krijgen dat of het adres of het wachtwoord niet klopt .
Groet Eddy .

Ik denk dat je de gebruikersnaam verkeerd hebt ingevuld. Of je vult het verkeerde formulierveld in. Of Microsoft heeft een knoepert van een fout gemaakt.

maar als ik de passwordmanager gebruik kan er niks mis gaan en toch krijg ik telkens een foutmelding , en ook zo lekker er staat wel hulp maar in het engels , als ik dat had gewild had ik wel in engeland gaan wonen .

Wat is de exacte melding die je dan krijgt?

Wat is de exacte melding die je dan krijgt?

ik krijg de melding Uw account of wachtwoord is onjuist .Als U uw wachtwoord niet meer weet kunt u het opnieuw instellen .
En dat heb ik een paar keer gedaan maar ik blijf de zelfde melding krijgen .

Waar log je precies in? Op de site?

Daar precies? De website? Een app?

Bij Microsoft bv one drive
Een Onedrive hoort bij een mail account van Microsoft, outlook, hotmail of live.
Dus ik zou altijd in het mail account zelf een wachtwoord veranderen want vandaaruit worden vrijwel zeker de accountnamen met wachtwoord gesynchroniseerd met Onedrive.

Ik zie als ik ingelogd ben bij Onedrive dan ook geen opties vinden om mijn wachtwoord aan te passen... dus doe het in je MS mail account zou ik zeggen.

Bijlagen

• afbeelding_2023-01-11_225736879.png
    afbeelding_2023-01-11_225736879.png
    144,8 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Eeeeeeeeeeeeeeeeh..........................................................Hoofdletter vergeten :D:o:o:o:o

Opgelost .:o:o:o:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan