Wachtwoord Nokia 6300

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Beste,

Ik wil graag dat mijn berichten geheim blijven, hoe kan ik voor de optie berichten een wachtwoord instellen, zodat deze alleen door middel van een toegangscode bekeken kunnen worden.

Bedankt,

Ahmed

Ik heb deze optie nog nooit op een telefoon gezien. Ook heb ik even de handleiding van de 6300 nagekeken, maar daarin is niets te vinden over een dergelijk optie. Als het al bestaat zou het bij de algemene instellingen van de berichten moeten staan. Anders: of je telefoon altijd bij je houden; of m uitzetten als je m niet bij je hebt.

Ik heb deze optie nog nooit op een telefoon gezien. Ook heb ik even de handleiding van de 6300 nagekeken, maar daarin is niets te vinden over een dergelijk optie. Als het al bestaat zou het bij de algemene instellingen van de berichten moeten staan. Anders: of je telefoon altijd bij je houden; of m uitzetten als je m niet bij je hebt.

bij mijn weten kun je bij je screensaver instellen dat als je deze wil afzetten, je je pincode moet ingeven...
Zo blijven al je gegeven op je telefoon achter je pincode ;)
zoek maar eens bij instellingen en dan bij je screensaver fzo.
laat iets weten of je het hebt.

Groetjes

bij mijn weten kun je bij je screensaver instellen dat als je deze wil afzetten, je je pincode moet ingeven...

zoek maar eens bij instellingen en dan bij je screensaver fzo.

Niet bij de instellingen van je screensaver......
Telefooninstellingen > toetsenblokkering > aan/uit

Dan komt het 2de probleem....
Mijn beveiligingscode is niet de standaard code(12345)... Ook al heb ik deze nooit aangepast.

Is het mogelijk om deze te verwijderen en een nieuwe in te stellen anders kan ik namelijk toetsenblokering niet aan of uit zetten...

Alvast bedankt:thumb:

Mijn beveiligingscode is niet de standaard code(12345)... Ook al heb ik deze nooit aangepast.

Is het mogelijk om deze te verwijderen en een nieuwe in te stellen anders kan ik namelijk toetsenblokering niet aan of uit zetten...

De beveiligingscode is standaard 12345, als er een andere code op zit, heb jij (of een ander) die zelf handmatig aangepast....
Twee opties: [a] heel goed nadenken of je de code echt niet weet
even langs de unlocker gaan

andere mogelijkheden zijn er in dit geval namelijk niet !

Beste,

Ik wil graag dat mijn berichten geheim blijven, hoe kan ik voor de optie berichten een wachtwoord instellen, zodat deze alleen door middel van een toegangscode bekeken kunnen worden.

Bedankt,

Ahmed

Niet mogelijk.

hoi ahmed010 Ik heb inmiddels hetzelfde probleem met mn nokia 6300 en was benieuwd hoe je het probleem destijds opgelost hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan