Wachtwoord notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

luca1006

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Ik heb een HP notebook en heb geen w8woord meer. Bij het opstarten moet ik gelijk het w8 woord ingeven. Kan dus ook de bios niet in. Wie kan mij hierin helpen?
Alvast bedankt
gr luca

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar ik d8, hier zitten zoveel experts, krijg ik ook echt wel sneller antwoord. Ik w8 het nog wel ff af. Maar bedankt;)

ik ben niet voor niks hier gekomen met mijn vraag, heb geen kwaad in die zin. d8 alleen dat jullie mij advies konden geven. Maar als dat niet kan, vind ik dat heel erg jammer. Dacht dat de vragen hier serieus werden genomen. Beetje jammer. Bedoelde er niks mee

Er zit een sticker op met een Tag en een Registratie Nr, dus ga naar de site van HP en vul dat in,weet je gelijk of het zuivere Koffie is He

He je ook al geprobeerd onder veiligen mode in je systeem tekomen..

Hoi,

Degene die de notebook als laatste heeft gebruikt moet het wachtwoord weten, anders heeft hij/zij hem niet kunnen gebruiken.
Het via via verhaal gaat dus niet op ....
Via hp is het niet mogelijk dat wachtwoord op te vragen, want dat weten ze niet.
Het is mogelijk om het apparaat door een servicepunt van Compaq/HP te laten resetten.
Over het algemeen doen ze dat alleen, als je kan aantonen dat je de rechtmatige eigenaar bent.
Je moet het apparaat dan ofwel op laten halen, weg brengen of opsturen met tante pos.

Ik hoop dat je hiermee verder bent geholpen

Valijn

Bandit

Beste BANDIT.

Als ik normaal een vraag stel verw8 ik ook een normaal andw.

Niet gelijk een oordeel geven, :evil: zovan :

HOE BEN JE ER OPGEKOMEN DAN, GEKLOMMEN...... enz enz

Maar ik stel hier een serieuse vraag en dan verw8 ik een serieus andw.
Als u niet weet hoe ik dit probleem kan oplossen reageer dan gewoon niet en laat het aan die mensen over die het wel weten.

Hallo luca1006.

Gewoon even bij google intypen "hp notebook default password", en de bovenste link aanklikken en je hebt je antwoord ook.

Groetjes Erik Rothuis

Beste BANDIT.

Als ik normaal een vraag stel verw8 ik ook een normaal andw.

Niet gelijk een oordeel geven, :evil: zovan :

HOE BEN JE ER OPGEKOMEN DAN, GEKLOMMEN...... enz enz

Maar ik stel hier een serieuse vraag en dan verw8 ik een serieus andw.
Als u niet weet hoe ik dit probleem kan oplossen reageer dan gewoon niet en laat het aan die mensen over die het wel weten.

Vindt ik een hele goede van je:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
En ik weet het ,maar zeg het niet meer Nu:D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan