wachtwoord OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

trien

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Hoi,

Sinds ik een tweede emailadres heb aangemaakt, heb ik problemen met mijn eerste emailadres, namelijk het wachtwoord wordt steeds gevraagd, en als ik dan het CORRECTE wachtwoord intik, wordt het geweigerd.
Enig idee hoe dit komt?
Ondertussen is het door mijn gepruts al zo erg dat OE steeds vastloopt en ik moet afsluiten met ctrl alt del,
Ik heb windows al helemaal overschreven, heeft niks geholpen. De instellingen die ik heb ingevuld zijn 100% correct, ik heb de provider gecontacteerd, deze had slechts een vage oplossing die ook niet heeft geholpen.
Wat kan ik nog meer doen om hier vanaf te raken?

groetjes van trientje

Hm, ik zou beginnen met alle accounts weggooien en dan 1 voor 1 opnieuw aanmaken.

Ja, dat kan wel zijn, maar ik ben verre van een computergenie, en als ik eenmaal alles heb weggeveegd, dan moet ik het er ook nog op een deftige manier terug op zien te krijgen.
Is er echt geen simpelere manier?

mvg trien

Ik bedoel alleen de e-mail account in Outlook. Je kon ze al maken dus dat mag het probleem niet zijn.
Verder heb ik geen idee want dit probleem heb ik nog nooit gezien.

Mja, ik heb er eentje kunnen maken, maar blijkbaar toch niet erg goed, want nu loopt alles in het honderd.
Soit, ik zit al de ganse dag mij ermee bezig te houden, ik ga nu slapen en doe er morgen wel aan verder.
Dus, morgen hoor je wel meer van mij.

Alleszins bedankt. Ik ga het misschien in een wanhoopspoging toch wel proberen.
Probleem is ook dat alle contactpersonen met hun emailadressen er niet meer doorkomen, dus die ben ik dan ook nog eens kwijt. Vervelend, hè. En dat zal niet worden opgelost als ik alle accounts wis, veronderstel ik.

groetjes en slaaplekker

Welke provider heb je, elke provider heeft wel een pagina gewijd aan hulp voor het instellen van outlook express.
en als je je accounts opnieuw insteld,blijft de overige mail en contactpersonen nog bewaard.

Groeten Oossie

Hoi,

Ik heb het emailadres waarmee de problemen zijn verwijderd, en opnieuw aangemaakt. En ik ben van het probleem verlost!
Mijn provider is telenet (pandora), en ik heb inderdaad hun helpdesk opgezocht en daarmee ben ik aan de slag gegaan.

Alleen vervelend dat ik alle contactpersonen met hun emailadressen kwijt ben.
Weet iemand misschien of ik die ergens kan vinden op mijn pc?

groetjes van trien

Nog één keertje.
Blijkbaar zitten de emailadressen toch nog in mijn adresboek, OE loopt ook niet meer vast (voorlopig toch niet), dus morgen alles nog eens goed checken en hopen dat het goed blijft.

Heel erg bedankt, hoor, snelle reacties van jullie, apprecieer ik echt.

groetjes van trien

Hallo

alles is opgelost!!!
Hartstikke bedankt voor de goeie raad, en tot een volgende keer, zeker

groetjes van trien

Graag gedaan, overigens nog welkom op helpmij.

Groeten Oossie

MSOE.DLL kan niet worden geladen

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik een heleboel problemen met IE zelf opgelost (en ik ken er echt niet veel van), maar 1 ding lukt me niet.
Ik kan OE niet meer openen, krijg steeds de melding dat het MSOE.DLL niet kan worden geïnitialiseerd.
Ik heb al rondgekeken bij de andere vragen ivm dit probleem, heb MSOE.DLL opnieuw gedownload, helpt allemaal niks.
Terwijl MSOE.DLL wel degelijk op mijn schijf staat, heb alleen lezen aangevinkt, heb reparatieprogramma voor IE al gedaan, heb upgrade van IE 5 naar IE 6 gedaan, maar niks helpt.
Wat kan ik in godsnaam nog meer doen???
Oh, ja, heb windows 98 2de editie

groetjes van trien

Microsoft zegt dit erover:

These errors can all occur if one or more *.dbx files in the current store folder are set as Read-only. Close OE and open the store folder in Windows Explorer. Select all files, then right-click on any one and select Properties. Uncheck the box for "Read only", leaving only the "archive" bit checked.

oplossing:

Zoek de *.dbx-bestanden (daar staan je e-mails in opgeslagen) en zorg er dan voor dat ze niet meer read-only zijn.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan