Wachtwoord om e-mail binnen te halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri2500

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hey

Als ik met Outlook Express 6 mijn e-mial probeer binnen te halen, vraagt hij om een wachtwoord van een server? Er zijn al gegevens in gevult dus druk ik op enter, maar hij bljft het wachtworod vragen, en mijn e-mail wordt niet binnengehaald?

Iemand die mij helpen kan?:(

Gr Henri

Het kunnen 2 zaken zijn.

1. Je wachtwoord is niet correct. Maar als jij hem niet gewijzigd hebt onlangs is die kans klein maar vul hem voor de zekerheid nog een keer in.

2. het probleem zit bij je mail provider. probeer eens en een eventuele webmail van je provider in te loggen om te zien of het daar wel werkt.
Kijk ook meteen even of je provider misschien storing heeft aan de mailserver

Hey

1. Ik zou niet weten wat voor wachtwoord ik moet gebruiken? Van mijn server, of van de provider zijn server, of voor mijn e-mail? Ik heb hem niet gewijzigd. En ik vind het raar dat hij nu opeens een wachtwoord vraagt, dat heeft ie nooit gedaan.

2. Ik gebruik nu de webmail, omdat ik niet anders kan, dit werkt prima, geen storingen te bekennen.

Gr Henri

Als je webmail gebruikt moet je toch ook een gebruikersnaam en wachtwoord invullen !!!

En deze kun je dan ook invullen in Outlook Express

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey

Bedankt, hij geeft al ingevuld henri_zomer, moet ik dan nog mijn e-mail afmaken?

Gr Henri

Ik snap je niet helemaal

Maar bij webmail is het soms je gebruikersnaam + @jouwprovider.nl
In Outlook express is het meestal alleen je henri_zomer als gebruikersnaam
En je wachtwoord.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap het, ik ga het morgen proberen, ik kan nu niet bij mij pc

Gr Henri

Op de manier die Paintje aangaf, hij vertelde mij gewoon mjin gegevens te bruiken die ik ook op webmail gebruik, maar dan zonder @provider.nl erachter. Ik heb toen mijn gegevens ingevuld. En hij haalde mijn e-mail binnen, nadat ik dit had gedaan, hoefde ik niet nogmaals mijn wachtwoor in te vullen, maar deed hij het weer gewoon.

Gr Henri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan