Ik ben vast niet de enige die dit al gevraagd heeft, maar ik krijg het niet voor elkaar om een wachtwoord op een Winrar bestand te zetten. Kunnen jullie me helpen?
Dit is wat ik doe:
- Ik selecteer de bestanden die ik in een winrar map wil hebben.
- Ik druk op de rechtermuisknop en klik op ' toevoegen aan archief'
- Dan opent een venster en daar verander ik de naam, verder niets, en voer een wachtwoord in via ' wachtwoord instellen' (vul het wachtwoord in, druk op ok, kom vervolgens weer terug in het andere venster en druk weer op ok)
- Als ik dan het bestand open, vraagt hij helemaal niet om een wachtwoord en kom ik zo het winrar bestand in.
En dat is juist niet wat ik wil, maar ik wil dat hij eerst een wachtwoord vraagt uiteraard.
Doe ik nou iets niet goed?
Alvast bedankt voor het lezen en de hulp!
Dit is wat ik doe:
- Ik selecteer de bestanden die ik in een winrar map wil hebben.
- Ik druk op de rechtermuisknop en klik op ' toevoegen aan archief'
- Dan opent een venster en daar verander ik de naam, verder niets, en voer een wachtwoord in via ' wachtwoord instellen' (vul het wachtwoord in, druk op ok, kom vervolgens weer terug in het andere venster en druk weer op ok)
- Als ik dan het bestand open, vraagt hij helemaal niet om een wachtwoord en kom ik zo het winrar bestand in.
En dat is juist niet wat ik wil, maar ik wil dat hij eerst een wachtwoord vraagt uiteraard.
Doe ik nou iets niet goed?
Alvast bedankt voor het lezen en de hulp!