wachtwoord opgeven als ik mijn computer start.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hoi helpmijer's

ik heb een probleem ik heb thuis windows xp pro. gister zad ik nog leuk spellen te spelen.
ik sloot toen af, maar het was met het windows klassiek thema. als ik nu weer opstart moet ik een wachtwoord invullen !!! weten jullie er iets van?

ik heb het nog niet tegen me ma gezegd :( die word woedend:evil:

plz helpmij alvas bedankt

Hoi,

Als het goed is, moet je gewoon in kunnen loggen door enter te drukken.
Om weer het normale scherm te krijgen doe je het volgende:

1. klik op Start en selecteer configuratiescherm
2. Selecteer daar Gebruikersaccounts
3. Selecteer dan de optie De manier waarop gebruikers zich aan- en afmeldenwijzigen
4. Vink dan beide opties aan en klik op opties toepassen.

Mocht het zo zijn dat je altijd automatisch ingelogd wordt dan kun je het volgende doen:

1. Klik op Start en selecteer uitvoeren.
2. Type daar het volgende in: control userpasswords2.
3. Selecteer jouw gebruiker en zet het vinkje uit bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken
4. Klik dan op toepassen, er komt dan een schermpje tevoorschijn die vraagt om jouw gegevens, als je geen wachtwoord gebruikt kun je gewoon op OK klikken.

Je moet maar even kijken welke van toepassing is.

Succes!

Modag

ohh vergeten te vertellen

er zat eerste geen wachtwoord op de computer. nu dus wel.

niemand heefd het erop gezet het ging automatish:(

gek hé

weet jij hoe je het wachtwoord kan achterhalen.

Een wachtwoord komt niet "zomaar" op Windows....

Weet je wel zeker dat het niet een beetje anders is en je ma dat wachtwoord er opgezet heeft?????

gewoon ff inloggen op administrator en dan nieuwe account maken. Bestanden overzetten naar nieuwe account en klaar is Kees. Moeten de bestanden van het ouwe account wel onbeveiligd zijn MAAR JE KAN HET PROBEREN

er zat eerste geen wachtwoord op de computer. nu dus wel.

niemand heefd het erop gezet het ging automatish:(

gek hé

Dus er moet een wachtwoord ingetypt worden? Want het is wel eens zo dat de standaard windows XP loginscherm veranderd in de klassieke inlogscherm. En als je dat klassieke scherm hebt kun je gewoon op enter drukken zonder een wachtwoord in te typen. Om dit weer naar de standaard loginscherm van Windows XP te gaan moet je de eerste oplossing in mijn vorige post toepassen.

Modag

op enter drukken lukt. ik kan weer gamen maar het loggin scherm komt er elke keer als ik mijn com opnieuw opstart. !HUH!

Als ik het thema wil veranderen van windows klassiek naar windows normaal komt er te staan dat ik net ware moet verwijderen.

op enter drukken lukt. ik kan weer gamen maar het loggin scherm komt er elke keer als ik mijn com opnieuw opstart. !HUH!

En om dat inlogscherm weg te krijgen moet je dus doen wat Modag hier al beschreven heeft.

Veel plezier verder met je games!

Dan moet je nu mijn eerste oplossing uit mijn eerste post uitvoeren, dan heb je weer een normaal inlogscherm, deze oplossing dus:

1. klik op Start en selecteer configuratiescherm
2. Selecteer daar Gebruikersaccounts
3. Selecteer dan de optie De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen
4. Vink dan beide opties aan en klik op opties toepassen.

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan