wachtwoord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kruke

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
10
hallo ik heb dus een wachtwoord probleem...
ik geraak niet meer in men pc :(
als ik men wachtwoord heb veranderd is er een half uurtje later een crash voorgedaan waardoor ik nog geen backup van men password heb :(
maar voor alle duidelijkheid ik ken mijn pasword maar hij aanvaardt dit gewoonweg niet!!
en tweemaal dezelfde fout tikken bij de invoer van het psword te wijzigen vindt ik al even gek ,maar ja het raadsel blijft zich natuurlijk voortdoen.... en alles resetten en herinstaleren is men laatste optie weet iemand hier iets meer over???
 
bedankt voor de snelle reactie
maar omdat ik mijn wachtwoord wel ken maar toch niet binnen geraak was ik niet zeker dat dat de juiste oplosing was?
 
Je kent je wachtwoord, maar hij accepteert hem niet. Dus je wachtwoord is op de een of andere manier niet wat hij zou moeten zijn. Daarom zou ik een recovery tool gebruiken als ik jou was.
 
nog eens bedankt The7thStranger voor de snelle reactie :thumb:
maar het probleem is van de baan :)
om de een of andere reden moest ik bij het inloggen in het qwerty gaan in toetsen :rolleyes: hoe het komt weet ik niet maar het was zo.... links beneden kun je nochthans in nederlands of verenigde staten zetten maar zo werkte het bij mij om de ene of andere reden niet...maar het is nu dus opgelost op een simpele manier...en nu staat het hier opt forum voor als er nog iemand zich zo'n probleem voor heeft denk er dan aan eens qwerty te typen mss helpt dit wel:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan