Wachtwoord resetten in woocommerce

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Goedemorgen wachtwoord resetten tijdens bestelling in woocommerce werkt niet. Kan email adres invullen maar t wordt niet verzonden.

Waarom niet🙄

wel in het engels

maar waarom zou je tijdens een bestelling een wachtwoord willen resetten ?

Hoi Femke bedankt voor je bericht. Het gaat om mijn klanten. Als zij hen wachtwoord vergeten zijn. Dan moeten ze een nieuwe kunnen opvragen.

Goedemorgen wachtwoord resetten tijdens bestelling in woocommerce werkt niet. Kan email adres invullen maar t wordt niet verzonden.

Waarom niet🙄
Zie het vorige topic van Femke, met de hulp om de de verzending van de e-mails in WordPress te fixxen cq. te verbeteren.

Grote kans dat de e-mail in de spamfilter komt vanwege een configuratie-fout.

Hier zit t niet in spamfilter . Ik ben nog steeds aan t zoeken. Ook pagina afrekenen loopt tot de laatste stap en gaat niet verder.

Heb je het genoemde topic al gelezen? Mijn advies:
- Gebruik SMTP plug-in
- Gebruik e-mailadres die bij je domein hoort, dus geen @gmail.com.

• Leuk
Waarderingen: bron
Hier zit t niet in spamfilter . Ik ben nog steeds aan t zoeken. Ook pagina afrekenen loopt tot de laatste stap en gaat niet verder.
alles wel goed ingesteld? IDeal? Mollie? Vertel eens wat meer, daar kunnen we wat mee.

Ja ideal is ingesteld, smtp plugin ook. Maar de pagina (nieuw wachtwoord aanvragen wil nog niet hij gaat niet open hij blijft gewoon stil staan.

Is het wel een link? Heb je een voorbeeld die we kunnen bekijken?

Dit is t , wanneer ik op de link wachtwoord vergeten klink, dan open deze mijn account weer maar leeg.

Bijlagen

• IMG_20251015_222031776_MFNR.jpg
    IMG_20251015_222031776_MFNR.jpg
    431,4 KB · Weergaven: 3
Hoe moet ik me dat voorstellen? Kunnen we ergens meekijken?

Nu gaat t niet meer lukken maar morgen zeker wel. Alvast bedankt en tot morgen

Terug
Bovenaan Onderaan