wachtwoord scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puschkin_Vibe

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
hoi iedereen daar ben ik weer

ik draai onder windows xp pro en telkens als ik opstart geeft ie aan dat ik me moet aanmelden dmv een naam en een wachtwoord.

nu vind ik dat niet zo erg (ik ben de enigste gebruiker van deze PC) want ik druk op enter en hij start door zonder dat ik een naam en wachtwoord invul

dit ene bewuste schermpje wil ik weghebben

waar kan ik dat doen?

alvast bedankt

Ga naar Start -> Uitvoeren en typ in: Control userpasswords2

Er verschijnt een scherm genaamd Gebruikers accounts, dit is niet het standaard scherm van windows XP maar de geavanceerde versie, hierin vink je het hokje "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken" uit.

Klik op OK,

Wanneer je reboot zal je zien dat je niet meer je gebruikersnaam in hoeft te vullen.

Succes!

Het allerlaatste berichtje van die link spreekt mij eigenlijk wel het meeste aan............ (berichtje van 14/02/2005 16:59:34) ;)

Hmm ja, nu je het zegt. Dat bericht komt mij vaag ergens bekend voor ;)

(Ik had al ff de search van HM gebruikt, maar kon daar niets vinden :confused: )

ook voor deze reactie's allemaal erg bedankt en dat ga ik ook morgen proberen aangezien mijn vriendin noodgedwongen op mijn pc aan het chatten

ook dit lijkt me opgelost en ook dat weet ik na morgen pas zeker

wederom groeten van jeroen

het is gelukt

allemaal erg bedankt maar ik heb dus via start en uitvoeren en de rest het betreffende scherm naar voren gehaald en het vionkje weggehaald

dag later pc aan en scherm weg

kreeg wel een fout melding (weet niet meer welke en heb het ook niet :( opgeschreven ) maar dies was uit zichzelf weg net zoals me 3 buroblad items en mijn outlook instellingen maar dat is ook opgelost

nogmaals bedankt en als ik weer een of ander probleem heb komt het weer op helpmij te staan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan