Wachtwoord van MSN vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merci

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
7
Hoi,

Ik ben mijn wachtwoord van mijn msn/hotmail vergeten. Ik kan me ook niet automatisch aanmelden en weet mijn geheime vraag/antwoord ook niet meer. Iemand die mij kan vertellen of er een mogelijkheid is om achter mijn wachtwoord te komen of een nieuw wachtwoord in te voeren.

Alvast bedankt,
 
Je kan toch ook een mailtje laten sturen naar je alternatieve e-mail adres?
Of heb je die niet opgegeven?

LaPasta
 
Je kan toch ook een mailtje laten sturen naar je alternatieve e-mail adres?
Of heb je die niet opgegeven?

LaPasta
Bedankt voor je response!

Ik heb geen alternatieve email adres opgegeven, maar ik heb zojuist wel een nieuw email adres aangemaakt en daarmee een mailtje gestuurd naar msn en het probleem vermeld. Tevens heb ik erbij gezegd om welke account het ging en via welk account ze met mij contact konden opnemen.

Heb ik dit juist aangepakt en kan ik van MSN een response verwachten?
 
Bedankt voor je response!

Ik heb geen alternatieve email adres opgegeven, maar ik heb zojuist wel een nieuw email adres aangemaakt en daarmee een mailtje gestuurd naar msn en het probleem vermeld. Tevens heb ik erbij gezegd om welke account het ging en via welk account ze met mij contact konden opnemen.

Heb ik dit juist aangepakt en kan ik van MSN een response verwachten?

jah ik heb dit zelf ook gehad ze sturen je een mailtje met je laatste 3 wachtwoorden of je die nog weet je adres, achternaam, voornaam, postcode, ipadres, etc.

Geloof me je kan heeeel veel vragen verwachten!
 
wachtwoord msn vergeten

Ik had hetzelfde probleem,heb op google wachtwoord vergeten msn ingetypt heb de eerste link gepakt dat is mulitdesk.be .Daar staat een programma op die je kunt downloaden en ja hoor alle wachtwoorden kwamen tevoorschijn.Hoop dat iemand er iets aan heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan