Wachtwoord VBA access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geertje26

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hallo,

Ik heb een voorbeeld bestand van internet geplukt met hierin een facturatie systeem.
Nu ben ik dit naar onze wens aan het aanpassen maar ik loop tegen het volgende aan:

Als ik wil exporteren naar ons eigen database krijg ik de melding dat er een wachtwoord in het VBA zit en deze aangepast moet worden voordat ik kan exporteren.

Geen idee wat ik moet aanpassen weet het wachtwoord niet op mijn voorbeeld factuur staat nu Become-IT als bedrijf vermeld.

Als je het wachtwoord niet weet, heb je een klein probleem. Je hebt dan een programma nodig om het wachtwoord te kraken.

lekker is dat geven ze een voorbeeld op internet en kan ik het niet gebruiken als sjabloon.

Hoe kan ik dit doen? ik kan wel overal bij tabellen querys rapporten alleen als ik op eigenschappen klik bij klikken staat hier gebeurtenis klik ik op de puntjes vraagt het om een wachtwoord.

Het zijn ook niet voor niks voorbeelden ;)
Als je het bestand mailt kan ik wel even kijken of ik het wachtwoord kan verwijderen; ik weet nog wel een trucje dat soms werkt. Niet altijd dus...

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb dezelfde database ook al helemaal aangepast maar wil ook in vba, kan iemand ook voor mij het wachtwoord eraf halen?

Dit is a) een 3 jaar oude vraag en b) is het niet netjes om in een vraag van iemand anders een vraag te stellen. Dus graag een eigen vraag aanmaken. En uiteraard de db erbij, want zonder db gaat het sowieso niet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan