wachtwoord veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDee16

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb bij hotmail een @msn.com adres. Maar ik kan niet vinden waar ik mijn wachtwoord kan veranderen. Ik heb ook al bij de help gekeken die zij dat ik naar optie's moest maar daar staat helemaal niets. Ik heb ook al geprobeert om mijn geheime vraag in te vullen alleen ik ben het antwoord vergeten :o
Weet iemand waar ik wel dat kan password kan wijzigen?

wachtwoord

Als je ook hotmail hebt, ga dan als je bent aangemeld
naar Opties (staat ongeveer rechtsboven).
In het rijtje links zie je wachtwoord wijzigen, klik het aan en volg de aanwijzingen.
suc6.

@ Framat: ik denk dat je eerst je oude wachtwoord moet ingeven voordat je het kan wijzigen...anders kan iedereen het wachtwoord van iemand anders wijzigen !

In het vervolg een simpel antwoord op een simpele vraag nemen...en je wachtwoord ergens noteren !

Re: wachtwoord

Geplaatst door FraMat
Als je ook hotmail hebt, ga dan als je bent aangemeld
naar Opties (staat ongeveer rechtsboven).
In het rijtje links zie je wachtwoord wijzigen, klik het aan en volg de aanwijzingen.
suc6.

Ja die staat er dus niet :confused:

Wachtwoord

Tja, dan heb je een probleem.
Als je niks meer weet biedt MSN geen mogelijkheid om er achter te komen.
Alles opnieuw aanmaken lijkt mij de enige optie, je huidige hotmail komt na verloop van tijd te vervallen.

Ik heb gevonden waar je je wachtwoord kunt wijzigen, maar daarvoor moet je dus wel eerst ingelogd zijn... Gewoonlijk log je in, ga je naar hotmail, ga je naar opties (linksboven) -> meer opties -> persoonlijke gegevens bekijken en bewerken -> wachtwoorden en pincodes -> wijzigen.
Misschien kun je ergens een helpdesk van MSN/Hotmail/Live vinden en hen de situatie uitleggen? Wellicht kun je dan met een geldig identiteitsbewijs langskomen op een kantoor, waarna ze het voor je wijzigen...

Misschien helpt deze link? Het is een help-blog voor Hotmail. http://emailsupport.spaces.live.com/blog/cns!5D6F5A79A79B6708!4463.entry

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.:(

Ik hoop dat het na 6 jaar wel opgelost is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan