• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hazimendena

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2001
hoi,
Ik had een Excel sheet gemaak en ik heb hem met een wachtwoord beveiligd. en nu heb ik de wachtwoord vergeten.ik heb de Password recovery cracks programma's geprobeered en die zijn a;llemaal demo's het lukt me niet. Iemand einge idea
Alvast bedankt

Denk dat er helaas maar 2 dingen opzitten:

1 Goed nadenken

2 Nieuwe sheet maken

ik heb heel goed na gedacht maar hellas het lukt me niet maar andere sheet maken dat kan niet want het is heel belankrijke info;s van mijn vorige werkgever

Yo hazimendena

Als je dat bestandje van xanax geinstalleerd hebt krijg je in excel op "Extra" twee nieuwe functies nl Unprotect Sheet en Unprotect Workbook. Met de eerste hef je in een keer de beveiliging van je huidige tabel (werkblad) op, en met de tweede hef je het waxhtwoord op van de hele werkmap.

Succes ermee

do ik iets fout?
ik heb de PASSWORD.XLA gedraaied maar dan probeer ik de excel sheet te openen maar wat ik krijg is alleen de wactwoord scherm.how ga ik verder????

Bijlagen

Password recovery.doc is voor in het bestand zelf o.a. voor een tabblad of workbook te openen.

Op deze site staan er verschillende:
http://elsatan.h1.ru/english/forcrackereng.htm

dit bijvoorbeeld
Accent Excel Password Recovery - This is small program with huge passable. This was helped recovery lost password for opening documents Microsoft- Excel 97/2000/XP. aexpr_setup_ru.exe 554 Kb

Succes
Pierre

Wachtwoord

Hallo Hazimendena,

Als je het excel bestand als bijlage er bij zet maak ik hem even voor je open.

ik heb dat geprobbered maar werschinelijk dat .xls word niet geattacheered. ik zal de extensie naar .doc hernomen je kunt hem nog een keer .xls geven.

ik kan hem niet attacheren????????? hij is groeter dan 1024 bytes.kan ik hem naar je mail sturen?

Ik had ook een password probleem en kwam via de "zoekfunctie" op jullie discussie.
Ik heb het "zusje" op genoemde website gedownload en had mazzel.
Binnen een minuut was het password gevonden dat uit slecht 4 posities bleek te bestaan.

"Advanced Excel 2000 Password Recovery 1.11 - This is small program with huge passable. This was helped recovery lost password for opening documents Microsoft Exel 2000 ae2000pr.zip 944 K"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan