wachtwoord vergeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Mijn neef heeft een oude packard bell,

Hij heeeft een probleem zijn wachtwoord word niet herkent. Hij kan nergens meer in. Hoe moet hij die resetten? Hij kan nergens in! Help snel AUB!

Stroom van de pc afhalen, de kast openmaken, en het bios batterijtje er uit halen, en na een tijdje er weer inzetten:thumb:

Een bios reset dus. Dat kan op twee manieren:
- een officieel jumpertje (clear cmos) gebruiken
-het moederbordbatterijtje (biosbatterij) er even (>5 min) uithalen.

Dus als ik die batterijtje eruit haal en weer erin stop. Komt alles goed ik hoef geen pasword meer te typen en start mijn neef zijn pc gewoon normaal netzoals altijd op?

Maar iedereen bedankt:thumb:
Dit is een Superforum

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Önder
Dus als ik die batterijtje eruit haal en weer erin stop. Komt alles goed ik hoef geen pasword meer te typen en start mijn pc gewoon normaal netzoals altijd op?

Ja:thumb:

Geplaatst door Önder
Mijn neef heeft een oude packard bell,

Ik dacht dat jou neef een probleem had maar nu is het ineens jou computer?

Als je een bios reset hebt gedaan dan kunnen er ook nog wel een paar instellingen verkeerd staan hoor.
Maar daar kom je vanzelf wel achter.

Ik typ weer eens te veel te snel:o
Echt waar het is mijn neef zijn pc. Waarom zou ik liegen?
Maar ik had dus haast en heb te haastig getypt.

Ik geloof je wel hoor.
En wens je ook veel suc6. :D

Mannen mislukt. Hij geeft gewoon zelfde weer als eerst(na het verwijderen van batterij en weer erin stoppen.
Is er een andere manier?

Dan zal je de batterij er langer uit moeten laten, het moet echt werken hoor, op deze manier de bios resetten het varieert alleen nog wel eens hoe lang de batterij er uit moet zijn.

Laat die batterij er een dagje uit dan zal het wel gaan,soms duurt het lang.

Nu heb ik een groter probleem......
Ik had verteld aan mijn neef dat je een jumper eruit moest halen. Wat heeft hij gedaan, zomaar jumpers eruit gehaalt en nu weet hij niet hoe ze zaten. Beeldscherm doet het niet!!! pffff ik word gek......
Kan iemand me helpen>?

Nu mag je gaan hopen dat je op de Packard Bell site terug kan vinden hoe het hoort te staan :rolleyes:

Ik wens je veel succes, want zo duidelijk is de site van PB niet, bovendien voor 'oudere' pc's is er nauwelijks tot geen ondersteuning.

Geef anders het type van de PB, kunnen wij misschien helpen met zoeken.

Ik heb al gezocht op pb site! Niks!!!!
Kun je misschien een handleiding of wat anders downloaden van internet voor je pb. Of moet ik gewoon met de jumpers door blijven rotzooien?
En trouwens hoe kan ik merk van mijn moederbord zien zonder daarvoor eerst in windows te komen? of zonder mijn pc te gebruiken is nog beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan