• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joopvandale

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2005
Berichten
25
Hallo, ik zit met een klein probleempje. Van een excelbestand heb ik een keer via extra en beveiliging een werkmapbeveiliging ingesteld met een ww. En hoe stom natuurlijk ww vergeten! :confused: En nu kan ik niets meer toevoegen aan het bestand. Ik kwam hier op het forum wel wat dingetjes tegen die ik zou kunnen proberen, maar deze zijn allemaal niet gelukt. (als ik alle werkbladen knippen/plakken doe, raak ik me verwijzigingen en formules kwijt...) Is er iemand die me een hoop werk kan besparen door alles opnieuw te moeten maken?

groeten joop
 
Hallo Joop,

Als je een erg lang password heb gebruikt dan duurd dat erg lang, kan van dagen tot jaren zijn.
Als het een kort password is zet het dan even on line (Het bestandje van Excel) dan wil ik het wel proberen.
Ik heb er een programma voor.

Mvg, Wim
 
Hoi wim, fijn dat je me wil helpen, kan ik het bestandje naar je mailen?
Weet wel zeker dat het geen moeilijk ww is trouwens, maar wel moeilijk genoeg:(

joop
 
Hallo Joop,

Je kunt het naar me mailen en dan zal ik het proberen.

Mvg. Wim
 
Je hebt je email berichten uitstaan Wim.
Ik krijg de melding dat je geen mail van andere gebruikers wenst te ontvangen...
(maar ik ben ook niet zo'n handige gebruiker hoor)

grt joop
 
Ik kan jou ook niet bereiken, hij staat bij jou ook uit.

Mvg. Wim
 
Ik heb het ontvngen (bestand) en ga het proberen
 
Je heb toch wel het goede bestand gestuurd?
Op dit bestnd zit geen ww ik kon het zo openen.

Ik heb het programma er toch maar ven naar laten kijken.
Hij geef niet het echte password maar dit en als jedit dan in vult dan kun je er wel in.
Vul in: 1b1b5b3b5b1b1 dit is voor het Excel book password

Mvg.Wim
 
Laatst bewerkt:
Hallo Wim,

Nou ik snap het ook niet. Dat was zeker niet het ww wat ik had ingevuld!
Maar als ik dat intik kan ik in ieder geval weer sleutelen aan het bestand:thumb:

Bedankt!

mvg Joop
 
Nou ik snap het ook niet. Dat was zeker niet het ww wat ik had ingevuld!
Maar als ik dat intik kan ik in ieder geval weer sleutelen aan het bestand:thumb:

Dat is het principe van de meeste van die paswoordprogramma's: ze zetten er een ander paswoord op dat je dan voortaan kan gebruiken (en je dus toelaten terug zelf een ander paswoord te kiezen en NOOIT meer te vergeten). ;)
 
Hallo Joop,

Het klopt dat het niet het password is dat je hebt ingevuld.
Misschien doet hij dit omdat je dan van andere passwoorden weet, hij slaat ze namelijk op.
Het programma geeft het maar geeft zo'n code als je nu heb, je kan er dan in komen en moet je het als je wil met een ander password weer opslaan.
Hij was snel achter de code.

Met vriendelijke groet,
Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan