wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurrr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2009
ik heb een draadloos netwerk alleen als ik met mijn laptop op dat netwerk wil vraagt hij een wachtwoord. Dat klopt ook want dat hebben we dr op laten zetten nu zijn we alleen het wachtwoord van het netwerk vergeten wat nu?!

Heb je een router in je netwerk staan? Zo ja, welk merk en type is dat?

Jaa er staat een router tussen van het merk netgear en type WG3614

op elke router zit een klein reset knopje dat is dan meestal een rondje waar je met een tandenstokertje in moet en dan is ie weer gereset hier dat rode rondje moet je ingaan

Laatst bewerkt:
Of je logt in op je router (bijvoorbeeld 192.168.1.1) en kijkt of je daar de netwerksleutel kan vinden.

:thumb:
Of je logt in op je router (bijvoorbeeld 192.168.1.1) en kijkt of je daar de netwerksleutel kan vinden.

Uhh jah maar als er al een password staat op zijn router moet hij hem toch echt even resetten.
na de reset inloggen op je router.
dat is dan de enige manier om toch je wachtwoord van je netwerksleutel te verkrijgen.
verder er bestaan programma's voor maar die zijn nagenoeg niet te vinden op het internet. dit met de reden omdat ze door hackers gemaakt zijn en deze tegen een zeer hoog tarief verpachten.

Verder word je hier niet geholpen met het hacken van je (eigen) router. de reden dat hier niet mee geholpen word is dat er kans bestaat dat je die van je buurman zou willen hacken.
dus gewoon router een reset geven.

Greeting

Uhh jah maar als er al een password staat op zijn router moet hij hem toch echt even resetten.
dat is dan de enige manier om toch je wachtwoord van je netwerksleutel te verkrijgen.
verder er bestaan programma's voor maar die zijn nagenoeg niet te vinden op het internet. dit met de reden omdat ze door hackers gemaakt zijn en deze tegen een zeer hoog tarief verpachten.

Valt allemaal wel mee hoor:

Download het GRATIS WirelessKeyView op een van de pc's/laptops die wel verbinding heeft met het draadloze netwerk.
Voer het programma even uit en je ziet je netwerk sleutel, zo eenvoudig (en dus zonder "zeer hoog tarief") is het.....

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html

Laatst bewerkt:
Valt allemaal wel mee hoor:

Download het GRATIS WirelessKeyView op een van de pc's/laptops die wel verbinding hebben met het draadloze netwerk.
Voer het programma even uit en je ziet je netwerk slsutel, zo eenvoudig (en dus zonder "zeer hoog tarief") is het.....

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html

ja klopt maar hij kan dus geen verbinding krijgen met zijn laptop.
dus op die manier zou het niet werken.
en ik bedoel dus de programma's die je kan draaien zonder dat je netwerk verbining hebt maar alleen het netwerk kan zien.
keyviewer kan je dus alleen gebruiken als je verbinding hebt met het internet.
in zijn geval zou hij het dus op een andere notebook/pc moeten instaleren die wel verbinding heeft.

Laatst bewerkt:
in zijn geval zou hij het dus op een andere notebook moeten instaleren die wel verbinding heeft.

Dat zeg ik toch ook!:cool:

Download het GRATIS WirelessKeyView op een van de pc's/laptops die wel verbinding heeft met het draadloze netwerk.

:o sorry heb er een klein beetje over heen gelezen hahaha :o

excuses :) :p

Het is nog vroeg

Verder word je hier niet geholpen met het hacken van je (eigen) router. de reden dat hier niet mee geholpen word is dat er kans bestaat dat je die van je buurman zou willen hacken.
dus gewoon router een reset geven.

Greeting

Ik lees nergens dat hij niet meer IN de router kan komen. Alleen het wachtwoord van de netwerksleutel is niet bekend. En als het wachtwoord van het admin account bekend is lijkt resetten van de router niet de juiste oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan