• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesAukesss

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Hallo,
Ik heb een Excel-bestand wat ik 2 jaar geleden gemaakt heb en beveiligd heb met een wachtwoord om te openen. Nu wilde ik bestand openen maar ik weet het wachtwoord niet meer...stom natuurlijk maar nu is mijn vraag kan ik nog in mijn document komen??

Beste KeesAukesss ;)

Kijk hier eens of dit kan helpen.
Zelf niet uitgetest.
En het is gratis :D

Groetjes Danny. :thumb:

Beste KeesAukesss ;)

Kijk hier eens of dit kan helpen.
Zelf niet uitgetest.
En het is gratis :D

Gratis kan ik het niet noemen, na het programma te hebben gedraaid met een excel bestand wordt gevraagd om een registratiecode om het complete document te zien....

Beste KeesAukesss ;)

Om welk paswoord gaat het ?

1- Beveiliging van het werkblad
2- Beveiliging voor VBA code
3- Beveiliging voor dat excel geopend wordt.

Dit voor alle duidelijkheid

Een mailtje naar cobbe@skynet.be kan wonderen doen, ALS het je eigen bestand is.
Ik beoordeel dat zelf wel.

Cobbe

Beste KeesAukesss ;)

Probeer deze eens, gevonden op internet.

Beveiligde MS Office-bestanden
Het wachtwoord van een beveiligd Word- of Excel-document vergeten en is het bestand niet meer te openen? Dat hoeft geen probleem te zijn: met Free Word/Excel Password Recovery Software (download: www.freewordexcelpassword.com) is het wachtwoord weer te achterhalen. Het duurt even, maar dan heeft u de inhoud van het document wel weer terug. Bevat het wachtwoord veel tekens, dan kan de procedure erg lang duren of zelfs helemaal niet lukken. Conclusie: voor een goede beveiliging is het verstandig een lang en gevarieerd wachtwoord te kiezen!

Dank je wel alvast, het gaat wel even duren denk ik voordat hij het gevonden heeft...

Ik kreeg net een "heldere ingeving" en een juist wachtwoord ingetypt dus het is niet meer nodig!:):thumb:

Dames en Heren,

Het programmatje (file) om het werkboek password te verwijderen werkt uitstekend en is gratis.
Het werkt ook met .xlsm en het geeft het echte Password.
Je moet wel geduld hebben want om het woord Password Piet te vinden heeft het,
Bij aangegeven start met P 51 min. nodig.
Bij aangegeven start met Pi 39 sec. nodig.

Zolang het bezig is kun je de PC niet gebruiken.
Dus bij een lang Password (max. 16 tekens) kun je wel een wereld reis gaan maken.

Laatst bewerkt:
Beste Hoornvan ;)

Mooi :D

ALS je geduld hebt natuurlijk :D:p:thumb:

TIP.

Als je een paswoord gebruikt voor prive gebruik, hou het dan kort.
Niet meer dan 3 letters.
Er zijn genoeg tooltjes op de markt om een paswoord te achterhalen tot 3 letters.
Meer dan 3 letters vinden moet men overschakelen op betalende versies.

Met VBA code kan men ook de beveiliging zoeken van een tabblad, als je in de VBA editor geraakt natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan