wachtwoord vergeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarperkash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
4
Hallo,

Wie kan mij helpen? Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waardoor ik niet meer kan inloggen. Wat kan ik doen?
 
wachtwoord vergeten

Waarvan, van windows gebruikers account ? Heb je een wachtwoord recovery disk ?

Groet Jan
 
Ik ga ervan uit dat het hier inderdaad gaat om het windows gebruikers account.

Met een beetje geluk staat jou administrator account open en hopelijk zonder wachtwoord. Vul dus 'administrator' in als gebruikersnaam en klik dan op 'OK'
Als je bent ingelogd kan je het wachtwoord weer aanpassen van jou eigen account.

Lukt dit allemaal niet zal je toch echt iets moeten gebruiken van een recover Cd.
Of gebruik de Hirens boot cd het liefs versie 10.1
 
Hallo,

Wie kan mij helpen? Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waardoor ik niet meer kan inloggen. Wat kan ik doen?
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
stel je vraag duidelijk zodat iedereen begrijpt waar je het over hebt.
Waar kun je niet meer inloggen? Op je pc? Op msn?
Als je iedere dag je pc gebruikt kan ik me niet voorstellen dat je je wachtwoord zomaar vergeet.
Dus geef duidelijk aan wat je bedoelt.
Succes met je vraag verder.
 
wachtwoord van pc

Ja het kan gebeuren vooral met mij. Ik kan niet inloggen op me pc. Het wachtwoord dat mij moet helpen op de windows op te starten heb ik helaas kwijt dit komt omdat ik een hele poos uitlandig was nu zit ik ermee.
 
Ik ga ervan uit dat het hier inderdaad gaat om het windows gebruikers account.

Met een beetje geluk staat jou administrator account open en hopelijk zonder wachtwoord. Vul dus 'administrator' in als gebruikersnaam en klik dan op 'OK'
Als je bent ingelogd kan je het wachtwoord weer aanpassen van jou eigen account.

Lukt dit allemaal niet zal je toch echt iets moeten gebruiken van een recover Cd.
Of gebruik de Hirens boot cd het liefs versie 10.1




Ok Goed ik ga het proberen.
 
Persoon kan ook ingelogd zijn op een pc van zijn werk, en steld op zo'n manier zijn vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan