wachtwoord verloopt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Ik heb een heel raar iets, probleem wil ik het (nog) niet noemen. Ik zag een opmerking van Lerosa in een ander topic: Gaat Windows dan gewoon af en toe zijn eigen weg?? en ja, Lerosa, volgens mij ook.
Wat is er aan de hand?

Gisteren liep mijn systeem (XP-pro) vast op een of andere website. Ik moest herstarten.
Nadat ik op mijn accountnaam klikte kreeg ik de melding dat mijn wachtwoord over 10 dagen verloopt.
Da´s mooi, alleen ik heb nooit een wachtwoord ingesteld en die vraag heb ik ook nooit eerder gehad.

Op advies van XP_PC heb ik de invulvelden blanco gelaten en doorgestart.

Na een update van windows moest ik wederom opnieuw starten. En jawel hoor, wachtwoord verloopt over 9 dagen, wilt u dit nu wijzigen? :confused:

Ik nam me voor de komende 9 dagen eens na te denken en rond te vragen en heb dus doorgestart.

Wie schetst mijn verbazing toen ik gisterenavond nog maar eens een keer moest herstarten nadat mijn verbinding was weggevallen.....nu startte de pc vanzelf door en vanochtend bij het opstarten was er ook geen vuiltje aan de lucht?

Hoe kan dit nou?

En wat moet ik doen als dat invulveld weer verschijnt?
 
Ja hallo zeg :) Als het nu gebeurt kan het toch altijd weer voorkomen?
 
Uhh, ja Geeske dat is het helemaal. :eek: helemaal vergeten de zoekfunctie te gebruiken voordat ik postte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan