wachtwoord vervalt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
beste,

hoe kan ik in vista uitzetten dat je wachtwoord vervalt en je een nieuwe in moet stellen ? ergens in de local security policy, maja hoe kom ik daar :shocked:
 
aah probleem opgelost

bij Vista Home premium kan je niet bij de security policy dus hier in een paar stappen hoe je je wachtwoord nooit meer laat vervallen

1. start CMD als administrator\
2. typ in Net accounts /maxpwage:<aantal dagen dat je je wachtwoord wilt houden voordat het vervalt, bij nul: Unlimited> (dus maxpwage:unlimited)
3. als er staat: "opdracht is voltooid" ben je klaar, anders doe je iets fout :D
 
Bedankt voor het melden van de oplossing echter heb ik nog nooit het probleem gehad dat mijn wachtwoord verloopt ?
Heb je het hier over het wachtwoord waar je je mee aanmeld?
Nog nooit gehoord dat deze verloopt eerlijk gezegd !!
 
Bedankt voor het melden van de oplossing echter heb ik nog nooit het probleem gehad dat mijn wachtwoord verloopt ?
Heb je het hier over het wachtwoord waar je je mee aanmeld?
Nog nooit gehoord dat deze verloopt eerlijk gezegd !!

gewoon het inlog wachtwoord ja, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik er iets van merkte. thuis gebruik ik vista ultimate x64 en heb ik er nog nooit last van gehad.
na het internet af te struinen kwam ik er achter dat in sommige gevallen het wachtwoord automatisch vervalt na 42 dagen.
 
gewoon het inlog wachtwoord ja, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik er iets van merkte. thuis gebruik ik vista ultimate x64 en heb ik er nog nooit last van gehad.
na het internet af te struinen kwam ik er achter dat in sommige gevallen het wachtwoord automatisch vervalt na 42 dagen.

en in welke gevallen is dat dan als ik vragen mag? :p
Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd aangezien ik dit nog nooit meegemaakt heb ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan