wachtwoord wap54g vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

josjos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Hallo,

Ik ben de inlognaam en wachtwoord kwijt waarmee ik de settings van mijn linksys access point WAP54g kan aanpassen. Iemend een idee hoe ik dat kan oplossen? Resetten helpt niet...

Alvast bedankt!

Harde reset geprobeerd? Kwestie van de reset-knop langer dan 10 seconden ingedrukt houden.

Ja, wel 40 sec, en vervolgend de spanning eraf gehaald.Ik zou er dan in moeten kunnen met de defaults admin, admin...maar helaas

Vreemd, dit staat toch echt in de handleiding.

How do I reset the Access Point?

Press the Reset button on the back of the Access Point for about ten seconds. This will reset the unit to its default
settings.

Neem anders maandag telefonisch contact op met Linksys. Het is een gratis nummer en mijn ervaring daarmee is zeer goed.

Alternatief zou je eens kunnen kijken hoever je komt als je nu je pc bedraad aansluit rechtstreeks op de WAP54g en dan de setup-cd in de computer doet en de Setup Wizard draait.

Succes,

Tijs.

Harde reset bleek toch gelukt, maar vlg de handleiding moet je bij gebruikersnaam en ww "admin" opgeven maar dat werkte niet. Helpdesk gebeld: foutje in handleiding: je moet gebruikersnaam leeglaten en alleen bij ww "admin" ingeven...

Bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan