Wachtwoord weg, moeder dement

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Mijn moeder is plotseling zwaar dement geworden, heeft net een nieuwe PC gekocht, PaccketBell, als ik de PC aanzet krijg ik een scherm onderin Windows Vista. Er wordt om een wachtwoord gevraagd Tsja...dat is dus nu het probleem.
Er is geen Taakbalk kan dus ook niet naar configuratiescherm en accounts.
Iemand een idee?????

Hirens, en dan Offline NT Password Changer 2008-08-02 of Active Password Changer 3.0.420, werkt altijd 100% goed :).

Ik lees iets oveer een boot cd??? Dit gaat mijn pet te boven en bovendien alles in het engels

Uhm, Windows Vista = Admin Disabled en Accout W8 vergeten dus boot cd gebruiken :P

Gewoon hirens vanaf site downloaden en dan op cd branden, in pc doen, booten vanaf cd en program draaien en klaar is kees :thumb:

Ik snap er helemaal niks van Hirens is een rar uitpakken??? en dan????
Is er geen makkelijker manier??

je moet hem helemaal niet uitpakken het is een .iso bestand

iso bestanden moet je branden op een cd of dvd

Nu snap ik er helemaal niets meer van branden..niet branden isobestand??? wat is dat
Nou ja zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen sikkepit van:shocked:

je moet hem helemaal niet uitpakken het is een .iso bestand

iso bestanden moet je branden op een cd of dvd

Da's niet altijd waar, niet elk brandprogramma kan ISO's branden.
Eerlijk gezegd pak ik een ISO ook altijd eerst uit en daarna brand ik het met Nero. Gewoon uit nieuwsgierigheid om te kijken wat de inhoud is van het ISO bestand. Zal wel een tik zijn of zoiets.

Maar we dwalen af, de TS starter had het over een rar bestand ...............

Nu snap ik er helemaal niets meer van branden..niet branden isobestand??? wat is dat
Nou ja zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen sikkepit van:shocked:

Welk brandprogramma heb je en welke bestands extentie heb je gedownload ?

Ik heb Nero maar heb niets gedownload. Als ik op Google Hirens intik krijg ik allemaal pagina's zou niet weten wat ik moet doen

In iedergeval een webadres zoeken waar je Hirens kan downloaden en dan even kijken welke bestandsextentie het is, Daarna uitpakken en branden ofals het een ISO is meteen branden met Nero

Mensen allemaal bedankt voor de raad maar ik zie het niet zitten
bestandsexstentie..snap niet wat er bedoeld word......uitpakken en dan branden alsof het een isobestand is...???? geen idee wat een iso bestand is....daarna zal ik dan vanaf de cd moeten opstarten maar ik zou niet weten hoe ik daar bij kan komen. Er is geen taakbalk niets!!
Ik haal er wel iemand bij

Ja jammer, zo heel erg moeilijk is het niet. Als je maar ergens een download te pakken weet te krijgen.
Bestandsextentie lijkt een moeilijk woord maar is het niet. Het is het achtervoegsel wat na de bestandsnaam en de punt komt.
Een voorbeeld van een bepaalde afbeelding: afbeelding.jpg jpg is hier de bestandsextentie.
Zou zijn iso rar zip exe en nog vele honderden achtervoegsels dus ook bestandsextenties.

Zou je Hirens ergens downloaden en het bestand heet : HirensbootCD.rar dan moet je het eerst uitpakken met Winrar.
Heet het bestand HirensbootCD.iso dan kun je het meteen met Nero branden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan